[BC3] Wie heeft hier ADSL?

Pagina: 1
Acties:

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-06 10:11
Ik zit dus weer in zo''n gebied waar ik geen kabel inet kan krijgen :( dus moet ik wachten op ADSL en dat duurt ook nog wel even. Maar nu is mijn vraag wie heeft hier nou eigenlijk al ADSL inet? En hoe bevalt het en is het wel een aanrader?

--------------------------------------------
AMD TB 900,MSI KT7 Pro 2, MSI Geforce MX 32Mb, 256Mbram, ISDN, Maxi sound Fortissimo, UNEX 10/100, 16,6 Gig, 17" 107E Philips

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 19 april 2001 13:19 schreef Goldhammer het volgende:
Ik zit dus weer in zo''n gebied waar ik geen kabel inet kan krijgen :(
Stakker >:)
nuo is mijn vraag wie hebben hier nou eigenlijk al ADSL inet?
Ikke, cistron/TUDelft adsl
En hoe bevalt het
Goed :D
en is het wel lekker stabiel enz.
Jahoor, haal de heel dag door 600-800KB/s op goede servers :9
(Als ik de hele dag zou zitten te downloaden)

• Prulleman
  • Laatst online: 08:22
Utrecht mxstream

Bevalt prima maar we hadden toch liever cistron gehad (ik denk over een jaartje, als mxstream abbo afloopt)

In 2 maanden nog geen uitval gehad (afgezien van server probleempjes) en altijd 50+ kb/s

edit:

moet dit niet in internet en telefonie :?

Strava

Verwijderd

Ik heb het in Den Haag via MX-Stream.
Werkt prima, ik download me een ongeluk, dit gaat keurig met 50-55 kb/sec en sinds ze die tussenstap met de KPN eruit hebben gehaald gaat het inbellen snel en foutloos. Dit via XS4ALL overigens.
Ben er dus errug gelukkig mee! :9~

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 13:51

t3q

Say yes to teq

Heb fast adsl bij cs4all en ben zeer tevreden.Altijd een snelheid van 100/115 kB/s.

Life goes as it goes.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
leef met je mee, ik woon ook waar GEEN kabel of (nog) GEEN adsl is:'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

/me heeft ook fast adsl bij xs4all

Ben zeer tevreden. Ik haal altijd de maximale snelheid, weinig downtime en goede XS4ALL service.

XS4ALL rulez...

• Silver-Surfer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 13:21
CistroN (Adsl blue), do I need 2 say more?>:)

Verwijderd

Ik heb ook Cistron ADSL, geen verdere uitleg nodig lijkt me>:)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Mxstream/XS4all. Prima, nooit uitval en altijd 50~55Kb/s (basic variant).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik heb ADSL van Wanadoo (België). Ik heb abo voor 750Kb download en 10GB/maand.
Nu zit ik tegen 105KB(dus 1.1Mb :)) te downloaden terwijl ik al even over de 10GB zit.
ADSL ruled ook fantastisch ivm. pings in games. In Counter-Strike of Quake 3 heb ik makkelijk een ping van 35-40. Soms zelfs 20-30 >:)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
ik kan kiezen tussen kabel (@home) en ADSL >:)>:)

Momenteel heb ik @home, en dat bevalt me wel goed:
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~siet0000/speed2.gif

Het enigste is de upload :(:( die gaat niet harder dan 128kb :(:(

Ik kan dus ook geen eigen server draaien, en dat is iets wat ik toch wel erg graag zou willen...

Maarja, ik moet maar ff zien, mischien neem ik het als er een instapkorting ofzo is voor adsl.:)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

* Kaj. heeft MxStrteam basic in Zwolle.. loopt prima.
En deze draad schop ik ff naar internet en telefonie toe...

Verwijderd

Ik heb ADSL Go! van Skynet , echt fijn , gedeeld over 3 PC''s zonder merkbaar snelheidsverlies voor mij , de andere hebben zowat de helft van de downloadspeed van mij >:) . Teleslet is bij ons ook te verkrijgen , is beter voor downloaden , maar voor gamez is ADSL toch weer beter . Ik haal 100-200 kb/sec , ping 20-45 in CS en heb een limiet van 15 GB/maand (waar Skynet toch niet naar kijkt) . Telenet download van 400kb-4Mb/sec , heeft pings van 60-120 en heeft limiet van 10GB/maand waarbij je vanaf dat je nog 200 MB te gaan hebt bij elke download een mail krijgt hoeveel je nog hebt .

• Dirk J
  • Laatst online: 22-07 22:22
in nijmegen is het pas in juni :r

maar we hebben het al wel besteld!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 23:56

qless

...vraag maar...

Ik heb Easynet GO,
officieel:
750/128 kbps
praktijk:
840/128 kbps
elk moment van de dag/nacht netjes 104 KB, limiet (van 10 GB) wordt niet geteld :)
En storingen zijn er weinig, en als ze er al zijn meestal minder dan 1 minuut

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

• huijaa
  • Laatst online: 20-05-2024
in zoetermeer pas mei :r
maar er is in een of andere wijk al adsl...

since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Ik heb ADSL Basic via XS4ALL

mijn ervaring:

- bijna nooit storing
- downstream praktijk 50 k/s (theoretisch 64)
- upstream praktijk 6-8 k/s (theoretisch 8)

Bevalt dus eigenlijk prima, lekker 24/7 downloaden.

DIT IS MIJN WEBSITE

• havana
Trouwens, de vraag is wie hier ADSL heeft en niet Chello / @HOME. Patsertjes, oprotte >:) :) no offence overigens hoor...

DIT IS MIJN WEBSITE

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09-2025
Op donderdag 19 april 2001 21:15 schreef Cutebritney het volgende:
ik kan kiezen tussen kabel (@home) en ADSL >:)>:)

Momenteel heb ik @home, en dat bevalt me wel goed:
[afbeelding]

Het enigste is de upload :(:( die gaat niet harder dan 128kb :(:(

Ik kan dus ook geen eigen server draaien, en dat is iets wat ik toch wel erg graag zou willen...

Maarja, ik moet maar ff zien, mischien neem ik het als er een instapkorting ofzo is voor adsl.:)
Upload is maar 128kb/sec??
Beetje verwend? :(

bij ADSL is de upload zo''n 8kb/sec dus kijk eens naar het verschil en zie hoe gelukkig je mag wezen.

Wees blij met wat je hebt man... maar 128kb/sec.. jeezzz wat een afknapper zeg :(

• havana
Upload is maar 128kb/sec??
Misschien bedoelt men: 128 kBb/s = 16 kb/s

(zie FAQ)

DIT IS MIJN WEBSITE

• BC3 Victim
Op donderdag 19 april 2001 21:21 schreef Kaj. het volgende:
* Kaj. heeft MxStrteam basic in Zwolle.. loopt prima.
En deze draad schop ik ff naar internet en telefonie toe...
Hehehe... cool icon *D

Hier ADSL over een jaartje of 2 hoop ik. Kabel over 25 jaar :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
hallo,

toevallig gaat PCM Mei 2001 over
ADSL versus KABEL.
het blad kost 9,50,-
verder ik heb MXstream basic planet internet
en het bevalt me prima .
ik zit met down altijd op ongeveer 50KB/s.
mijn oom heeft kabel en haalt ong 150KB/s,
maar op drukke tijden haalt hij nog geen
5 KB/s.

robertveen@planet.nl

• BC3 Victim
hiero adsl
net runner go skynet
120 kb/s gemiddeld
ping 20-60
750 kbits down abbo
128 kbits up
10 gb limiet waar ze niet naar kijken :9~

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
Heb in Alphen aan den Rijn MXstream basic sinds eind november, bij Planet internet.
Altijd 52 KB/s heb altijd wel van die leuke uitschieters van 140KB/s maar die duren maar 1 tel dan en ligt ie weer op 78KB/s en vervolgens weer op 52KB/s :)

• BC3 Victim
Ik zit hier ook op een Cistron/TU-Delft account en moet zeggen het is "quite" fast.
Teven is de ping laag als ik de connectie share met 3 man halen we alle 3 op dezelfde server nog een ping van 20-30 in CS.
De downloads gaan zo snel als de andere partij het toelaat :). Ik trek wel eens 800 kb/s van een TU-server

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 13:22 schreef ACM het volgende:
haal de heel dag door 600-800KB/s op goede servers :9
(Als ik de hele dag zou zitten te downloaden)
600-800 KB/s :?:?:? Welk abo heb je en hoeveel betaal je per maand, want ik voel dat er wat mis is aan onze verbinding dan... :(

Verwijderd

post erboven:
Patserige universiteitsverbinding.

Ik had kabel 64Kbit bij sonera, nu heb ik mxstream en als provider HCCNet. Doet het prima op 50KB/s bij één download en vaak toch wel richting 70KB/s met paralelle downloads.

Ik ben wel jaloers op die mensen met @home of Chello, maar het is nu eenmaal zo dat ADSL gewoon stabiel is en dezelfde snelheid blijft trekken en zoveel prijsverschil is er niet met kabel, dus ik ben blij.

En wat betreft het downloadlimiet: ik zou het niet weten, maar ik weet wel dat ik sinds goede vrijdag, toen ik het kreer, gemiddeld een gig per dag erdoor heb gejaagd :)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 22 april 2001 20:06 schreef xDeLiriuMx het volgende:

[..]

600-800 KB/s :?:?:? Welk abo heb je en hoeveel betaal je per maand, want ik voel dat er wat mis is aan onze verbinding dan... :(
[modus: patser]
Je moet beter leren lezen. Mijn post:
"Ikke, cistron/TUDelft adsl"

Magoed, is dus cistron adsl, maar dat is alleen de adsl lijn. Zodra het bij de telefooncentrale is, gaat het lenearecta naar de TUDelft -> surfnet >:)

Kosten: fl75 ex. btw.
[modus: (semi)normaal]
Maar dit is dus helaas alleen leverbaar voor TUdelft studenten in het cistron gebied(je)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 22 april 2001 21:49 schreef Bendertino het volgende:
post erboven:
Patserige universiteitsverbinding.

Ik ben wel jaloers op die mensen met @home of Chello, maar het is nu eenmaal zo dat ADSL gewoon stabiel is en dezelfde snelheid blijft trekken en zoveel prijsverschil is er niet met kabel, dus ik ben blij.
Hehe, toch nog een voordeel aan de TUdelft :) alhoewel het op de verschillende campussen natuurlijk nog erger is.

Maar ik ben dus absoluut niet jaloers op @home''ers etc. Zij halen nooit meer dan 14-16KB/s upstream, en dan zit gelijk ook de downstream dicht |:( en ik haal tot nu toe altijd hogere snelheden dan deze mensen (ok, adsl-net hier is nog niet al te zwaar in gebruik. maar de 2gigabit lijnen van de tudelft zijn ook nog maar voor 10% gemiddeld belast ofzo :))
Pagina: 1