De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Lijkt mij bullshit.
Byteripper.
Byteripper.
Is het waar
since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case
Verwijderd
Zie [topic=165803]Als alle ADSL Fast gebruikers zich verenigen moet het lukken! Stuur je reactie dat je dit echt niet pikt naar mdijkstra@gmx.net Dan stuur ik al die meeltjes massaal door naar KPN... Dit kunnen ze echt niet maken!
Ik heb nu 3 reacties binnen... Dat moeten er toch wel een paar honderd worden... Kom op!
Verwijderd
Hmmm, op zich niet vreemd dat ze ip''s willen sparen, maar ze kunnen ook gewoon alleen de ip''s innemen van de mensen die ze echt nog nooit gebruikt hebben.
Dan kunnen ze wat mij betreft gewoon voor nieuwe aanmeldingen 1 ip aanhouden, maar dan hebben de oude gebruikers, die ook echt die 4 ip''s gebruiken er geen last van.
Misschien wel een goed idee voor ze: biedt extra ip''s aan (tot 4 ofzo) voor eenmalig 25 piek ofzo (bij nieuwe abo''s dus hè), heb je wel het voordeel dat er meer klanten geïnteresserd zijn en verspil je niet nodeloos ip''s.
Dan kunnen ze wat mij betreft gewoon voor nieuwe aanmeldingen 1 ip aanhouden, maar dan hebben de oude gebruikers, die ook echt die 4 ip''s gebruiken er geen last van.
Misschien wel een goed idee voor ze: biedt extra ip''s aan (tot 4 ofzo) voor eenmalig 25 piek ofzo (bij nieuwe abo''s dus hè), heb je wel het voordeel dat er meer klanten geïnteresserd zijn en verspil je niet nodeloos ip''s.
Pagina: 1