[BC3] FAST-ADSL@XS4ALL: 1 IPadres i.p.v. 4 ?!?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Het klinkt mij vreemd/oneerlijk, in het newsgroup xs4all.adsl, dat er vanaf mei aan alle nieuwe fast-adslers maar EEN IP-adres toegereikt zal worden in plaats van vier. :( De prijs zal gelijk blijven. Vinden jullie iets vreemds of oneerlijks :? :?

Groet :(FSTDSL:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Lijkt mij bullshit.

Byteripper.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Lijkt me zéér onwaarschijnlijk

DIT IS MIJN WEBSITE

• huijaa
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05-2024
Is het waar :? :?

since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ja is waar:

http://www.tweakers.net/nieuws/16651

edit:
GRUWELIJK, ik wordt echt te traag ;)

Verwijderd

Als alle ADSL Fast gebruikers zich verenigen moet het lukken! Stuur je reactie dat je dit echt niet pikt naar mdijkstra@gmx.net Dan stuur ik al die meeltjes massaal door naar KPN... Dit kunnen ze echt niet maken!
Zie [topic=165803]

Ik heb nu 3 reacties binnen... Dat moeten er toch wel een paar honderd worden... Kom op!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik vind dat jullie zeuren

maar dat is mijn mening met ISDN... :(

edit:
tiepvaud

Verwijderd

Hmmm, op zich niet vreemd dat ze ip''s willen sparen, maar ze kunnen ook gewoon alleen de ip''s innemen van de mensen die ze echt nog nooit gebruikt hebben.
Dan kunnen ze wat mij betreft gewoon voor nieuwe aanmeldingen 1 ip aanhouden, maar dan hebben de oude gebruikers, die ook echt die 4 ip''s gebruiken er geen last van.
Misschien wel een goed idee voor ze: biedt extra ip''s aan (tot 4 ofzo) voor eenmalig 25 piek ofzo (bij nieuwe abo''s dus hè), heb je wel het voordeel dat er meer klanten geïnteresserd zijn en verspil je niet nodeloos ip''s.
Pagina: 1