Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Je kunt in je mailclient voor het account waarnaar geforward wordt instellen dat het reply adres iets@domeinnaam.com is.
Verwijderd
Idd: bijvoorbeeld in outlook, extra=> accounts=> je account=> eigenschappen=> algemeen=> antwoordadres, alleen dit werkt helaas niet in alle mail clients (wel in de meest gebruikte: outlook/hotmail/eudora, enz...), soms krijg je dus nog steeds reply''s op het verzendadres
Goed idee, reply adres instellen. Lijkt me zo inderdaad de enige oplossing.
Thanx
Thanx
Verwijderd
Dok gewoon die 79 Dollar en je hebt voor 4 tientjes per jaar de domeinnaam op je eigen naam geregistreerd, je behoudt POP email en bent van de banner af zonder een redirect scriptje te gebruiken.
Verwijderd
Als het echt $79 dan heb je een voud gemaakt.Op donderdag 19 april 2001 18:05 schreef Coen het volgende:
Dok gewoon die 79 Dollar en je hebt voor 4 tientjes per jaar de domeinnaam op je eigen naam geregistreerd, je behoudt POP email en bent van de banner af zonder een redirect scriptje te gebruiken.
Een dollar is fl. 2.48
$79 x 2.48 = fl.195.92
Klopt, kreeg ik ook, vond het best wel k*t. Gebruikte die altijd omdat het lekker makkelijk was...
Verwijderd
Oké, oké... het is afgerond.Op donderdag 19 april 2001 18:25 schreef Toverstaf het volgende:
[..]
Als het echt $79 dan heb je een voud gemaakt.
Een dollar is fl. 2.48
$79 x 2.48 = fl.195.92
Het bedrag is U$ 79,95 voor 5 jaar. Da''s dus 2,48 x 79,95 = fl 198,30
E.e.a. gedeeld door 5 jaar = fl 39,65 per jaar.
oké... ik zat er 35 cent naast
.
.
.
.
<edit> Damn... foutje... </edit>
@Coen:
Ik zei dus het bovenstaande. Dat staat er niet zonder reden bij
.
*Ahum*Op woensdag 18 april 2001 21:26 schreef AtHomer het volgende:
Is hier misschien iets aan te doen op een legale manier? (Zonder te upgraden dus, gierige Hollanders ook altijd.![]()
)
Verwijderd
Anyway... je kunt toch gewoon email die gericht is aan jouwnaam@jouwdomein.com replyen met als afzender jouwnaam@jouwdomein.com 
De forwardingservice blijft immers gehandhaaft dus je kunt email aan jouwnaam@jouwdomein.com toch gewoon laten forwarden?
Het enige is dat je niet een fysieke popmailbox meer hebt bij NameZero.
De forwardingservice blijft immers gehandhaaft dus je kunt email aan jouwnaam@jouwdomein.com toch gewoon laten forwarden?
Dat is waar, maar ik ga ervan uit dat je geen mail meer kunt schrijven bij je Namezero account, dus moet je dat in bijv. Outlook Express doen door de reply-to regel in te stellen zoal hier al is gezegd.Op vrijdag 20 april 2001 19:43 schreef Coen het volgende:
Anyway... je kunt toch gewoon email die gericht is aan jouwnaam@jouwdomein.com replyen met als afzender jouwnaam@jouwdomein.com
Ik zie hier echt geen probleem hoor.. in een mail die jij verstuurt via de smtp server van je eigen provider kun je elke willekeurige from address zetten..
* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans
Pagina: 1