• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09-2025
Ik woon in een studentenhuis, we hebben hier een doodnormaal kpn analoog abbo. Hier heb ik de homevox 5 op aangsloten, nu zijn er dus drie telefoons op de telefoonlijn aangesloten. Maar hoe kan ik de telefoonrekening die we krijgen gaan delen over die drie man? Bestaat hier een soort van kastje ofsow voor?

TweakBlog

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Nope, niet meer. KPN heeft de tikken-teller afgeschaft.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ISDN is momenteel de enigste goede oplossing geloof ik.

Of je moet je medebewoners er in kunnen vertrouwen dat zij ook elk gesprek netjes opschrijven ;)

• hessel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
Of en Homefox universel 1-4E met data module aanschaffen. Hier kun je een pc aansluiten kan 286 zijn die vervolgens alles gaat loggen.
Op internet worden divers aangeboden voor een redelijk bedrag om dat ze geen nummer herkenning ondersteunen. (hier door ook goed koper via PTT te koop)

Mocht je er ook nog een fax/digitale module inprikken dan is het zelfs mogelijk om telefoontjes aan te nemen en deze vervolgens met behulp van een digitale stem te naar het gewenste toestel door te schakelen. Dus nooit meer de telefoon op nemen voor iemand die er niet is.

Homfox universel:
1-4E te upgraden tot 2-6F
2-6E te upgraden tot 3-8F

1-4 is 1 buiten lijn 4 toestelen
2-6 is 2 buiten lijnen 6 toestelen
3-8 is 3 buiten lijnen 8 toestelen

Grutte Pier fansels

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

of de 1 gaat bij onetel de ander bij tele2 en de volgende bij tele6 ofzo...
heb je ook nog alles gratis gespecificeerd..!

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Hoho wel met goedkope oplossingen komen he, zoveel geld hebben mijn zusje en Ruud niet :P
Pagina: 1