Toon posts:

[BC3] vraagje over inbouwen van blauwe ledjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
yo, ff een vraagje, die blauwe ledjes hoe bouw je die precies in??

je display blijft dan trouwens toch groen of nie?

(8>

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:16

Exirion

Gadgetfetisjist

Het inbouwen verschilt per telefoon, en als je de LEDs ook bij je display vervangt dan wordt je display uiteraard ook blauw. Is toch ook geen gezicht, groen display met blauwe keys? ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Ik kan je verzekeren dat het een hoop priegelwerk is :r

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 09:53
http://www.comtronics.nl/enter.html

zoeken bij de blauwe led-jes, ook een sectie tips& tricks , misschien daar wel.

no comment

Verwijderd

Als je niet eens weet of je display gewoon groen blijft zou ik er niet aan beginnen...

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 16:11 schreef Mr.PlayR het volgende:
Als je niet eens weet of je display gewoon groen blijft zou ik er niet aan beginnen...
Sluit ik me bij aan *D

Verwijderd

display word ook blauw 100% zeker

Verwijderd

Weet wat je doet want die leds zijn echt heel klein 1x2x1 mm ofzo. Het scherm en de keys zijn meestal gescheiden dus je kan bijv blauw scherm met rode keys (zo zat het d8 ik )Je kan binnen het scherm gedeelte geen verschillende kleuren leds nemen.

suc6!

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-08 11:40

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Misschien heeft Sickness deze vraag in het verkeerde forum gepost en wil hij helemaal geen blauwe ledjes in z''n gsm :). Er staat nergens dat het voor z''n telefoon bedoelt is...

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 15:22 schreef Neman het volgende:
Misschien heeft Sickness deze vraag in het verkeerde forum gepost en wil hij helemaal geen blauwe ledjes in z''n gsm :). Er staat nergens dat het voor z''n telefoon bedoelt is...
:?

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:27

AcouSE

Swedish Chef

Op woensdag 18 april 2001 20:31 schreef Hyphylus o.a. het volgende:

Weet wat je doet want die leds zijn echt heel klein 1x2x1 mm ofzo.
Om precies te zijn, het zijn leds in het formaat 0603, ofwel 0.8x1.6x0.8 mm.

Ik heb gisteren mijn 3210 eindelijk van (gratis) blauwe ledjes voorzien. Wat een kloteklus. Ik heb toch behoorlijk wat soldeerervaring, maar nog nooit met 0603 gewerkt (wel 0805, maar da''s nog wel een slag groter). Ziet er nu wel waanzinnig cool uit! :P
Pagina: 1