Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[BC3] SMS KPN -> Ben werkt niet :?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ola,

Ik heb zo`n vaag probleem, ik kan geen smsjes ontvangen van mensen die KPN hebben, ik heb zelf een gewoon abo van Ben, Ben regelmatig... en ik ontvang maar geen SMSjes van mensen met KPN... Me pa, vrienden etc etc... ligt dus echt aan mij, of aan Ben...

Zijn er mensen die dit herkennen? Of een oplossing voor me hebben, Ben zegt, dat et niet hun schuld is.... :?

• conceicao
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-04-2024
Is je nr toevallig geporteerd geweest, dus meegenomen van andere provider? Dit kan namelijk nog wel eens problemen opleveren.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik had ook een abbo van Ben, en ik kon ook geen sms''jes ontvangen van Kpn en van Dutchtone kreeg ik ze af en toe.

Ligt volgens mij aan Ben, heb er ook over gebeld en kreeg het zelfde antwoord als jij.

Ben is :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heb je je telefoon pas nieuw?

Ik had precies hetzelfde probleem toen ik net Ben vrij had, telefoonnummer reeks die begon met 0614 kon toen niet gesmst worden door libertel gebruikers. Is ondertussen wel opgelost :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 18 april 2001 17:55 schreef conceicao het volgende:
Is je nr toevallig geporteerd geweest, dus meegenomen van andere provider? Dit kan namelijk nog wel eens problemen opleveren.
Ja, dat is wel et geval... namelijk van Libertel ... Libertel Prepay naar Ben Abo... |:(

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-11 09:13
Ik heb ook Ben regelmatig abbo maar ik ontvang alle sms-jes die ik van KPN-LIBERTEL-DUTCHONE etc. krijg.

Dus... :?

We see things as we are, not as they are

• conceicao
  • Laatst online: 11-04-2024
Een nummerportering is een vrij gecompliceerd proces. Wat waarschijnlijk het geval is, is dat je nr door Libertel nog niet in de Transit van KPN gezet is. Deze centrale routeert alle gesprekken/sms naar de juiste sim-kaart. Waarschijnlijk heeft Libertel dit nog niet gedaan.
Wat je moet doen is naar Ben bellen en hun verzoeken om Libertel te verzoeken dit alsnog te doen. Het is nl wel de verantwoordelijkheid van de provider waarnaar je overstapt dit te regelen.
Hopelijk is het zo duidelijk! :9

• Blacksoul
  • Laatst online: 18-11-2024
Op donderdag 19 april 2001 18:27 schreef conceicao het volgende:
Een nummerportering is een vrij gecompliceerd proces. Wat waarschijnlijk het geval is, is dat je nr door Libertel nog niet in de Transit van KPN gezet is. Deze centrale routeert alle gesprekken/sms naar de juiste sim-kaart. Waarschijnlijk heeft Libertel dit nog niet gedaan.
Wat je moet doen is naar Ben bellen en hun verzoeken om Libertel te verzoeken dit alsnog te doen. Het is nl wel de verantwoordelijkheid van de provider waarnaar je overstapt dit te regelen.
Hopelijk is het zo duidelijk! :9
Dit is inderdaad het geval, libertel moet dit aangeven bij KPN, het netwerk van KPN ''denkt'' namelijk dat je nog bij Libertel zit.
Pagina: 1