Toon posts:

[BC3] Hoeveel % van de nokia 3310 valt uit?

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees hier de laatste paar maanden ontzetten vaak 3310 kapot, 3310 doet niet meer, 3310 dood. Ik vraag mij dus af zijn er nog mensen die zo''n ding kopen. Als ik dit allemaal zo lees is het een van de telefoons met het hoogste uitval percentage. Ik weet wel dat de 3310 veel verkocht is maar dat is bij de 3210 ook zo en die vallen volgens mijn niet zoveel uit.

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
De 3310 is inderdaad niet zo''n degelijk toestelletje, maar wanneer je er zuinig mee omgaat dan werkt íe wel erg prettig. :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:01

Exirion

Gadgetfetisjist

De 5110 en 3210 zijn allebei onverwoestbaar geloof ik. En de 5110 nog het meest :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Nee, uitvallen nee..
Deed ie dat maar. Dan had k tenminste m''n foonboek terug als k wil smsen.. :(

Elke keer uit en aan doen als je wil smsen.. is K*T :(

• flipper2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik heb ook een 3310.. een van de eerste vorig jaar nog helemaal geen problemen mee gehad.. werkt perfect en ook vrij degelijk moet ik zeggen.. ja je moet er natuurlijk niet mee gaan gooien.. dan had je maar een siemens M 35 moeten kopen..

problemen?
gewoon ff lid worden van club nokia..
ff naar de lokale nokia service punt en je software laten updaten... :)

Verwijderd

die van heb ik nou al een maandje of 3, en heb er nog helemaal geen problemen mee gehad
ik heb hem al wel eens laten vallen maar niet zo hard.
ik heb software versie 4.18, schijnt de beste te zijn

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op woensdag 18 april 2001 16:17 schreef flipper2k het volgende:
ik heb ook een 3310.. een van de eerste vorig jaar nog helemaal geen problemen mee gehad..
Ik was ook een van de eerste, en eveneens geen problemen.

Hoe zie je welke software versie je hebt?

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 16:50 schreef T het volgende:

[..]

Ik was ook een van de eerste, en eveneens geen problemen.

Hoe zie je welke software versie je hebt?
*#0000# en dan linkerboventoets ;)

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 08:22 schreef Mr_duron700 het volgende:
Ik lees hier de laatste paar maanden ontzetten vaak 3310 kapot, 3310 doet niet meer, 3310 dood. Ik vraag mij dus af zijn er nog mensen die zo''n ding kopen. Als ik dit allemaal zo lees is het een van de telefoons met het <b>hoogste uitval percentage</b>. Ik weet wel dat de 3310 veel verkocht is maar dat is bij de 3210 ook zo en die vallen volgens mijn niet zoveel uit.
Nope...dat is en blijft de 8210 lijkt me 8-)

Verwijderd

Ik heb er ook een en ik heb nergens last van.
Ik heb vaker mensen horen praten over een fout is een bep. software versie. Daar heb ik ook geen last van . Prima toestel hoor

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:50

BeaM-R

Powerrrrr

Ik zag toevallig vorige week bij kassa! ofzoiets dat vooral de 8210 en 6210 behoorlijk rammelde. Maar liefst 70% van die toestellen kwamen terug voor reparatie.
Ik heb zelf een 3310 maar geen problemen mee hoor

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-01 08:55

BitByter

Prutst dit forum

ik zal jou ''s vertellen!!!

ik heb ook een CRASHENDE!!! nokia gehad, om het uur ofzo, viel hij uit, en dan ineens deed hij het weer 5 uur, ik heb een nieuwe gekregen, dit is een bekend probleem!!

ga terug *D

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Allemaal gelul, de 3310 en 6210 (en de 6250 helemaal *D) zijn echt onverwoestbaar.

De 8210 is inderdaad zo gaar als boter, fout in het fabricageproces ofzo waardoor alle schermpjes uitvallen.

Kijk ook maar op www.kieskeurig.nl. Iedereen zit wel te zeuren over 3310 en 6210, maar niemand over de degelijkheid.

Even voor de duidelijkheid: ik heb mijn 3310 al in het water laten en op de grond laten vallen en hij doet het nog steeds. Er zit alleen wel een lelijke kras op het hoesje.

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-03 16:38
Mijn 3310 doet het perfect, totaal geen problemen mee.

We see things as we are, not as they are

Verwijderd

Mijne deed het altijd goed. Nu na 4maanden.. is dat k*t telefoon boek elke keer leeg als ie iets van 2uur aanstaat of zo. :(
software ver: 4.06

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-01 08:55

BitByter

Prutst dit forum

bij mij is ook het volgende:

als ik een sms binnenkrijg van iemand die met icq sms verstuurd, en ik wil daarna, een sms versturen, kan ik het smsje intikken, maar al wil ik verzenden, is m''n telefoonboek verdwenen :(

voor de rest heeft m''n 3310 nu een uptime van anderhalve maand ofzo ;)

Verwijderd

Topicstarter
Maar nu is er ook weer een topic
[topic=162474]

Verwijderd

Nooit problemen met die phone. Heb hem nu 4 maanden en is al vaak gevallen. Doet het perfect!

Ik heb software versie 04.02.
Pagina: 1