Toon posts:

[BC3] Goede engelstalige chat-site gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem :
Een nicht van me in australië heeft sinds kort het internet ontdekt.
Ik heb al een paar keer met haar gechat via msn en icq, toen ze op bezoek was bij een tante van me uit australië. Mijn nicht heeft echter geen eigen pc, en ook geen geld daarvoor. In de lokale bibliotheek kan ze elke dag 1 uur gratis internetten, maar zowel ICQ als MSN werken daar niet |:(.
Ik heb al geprobeerd met haar te chatten op een paar nederlandse chatsites, maar ze spreekt geen woord nederlands, en van pc''s en internet heeft ze nog minder verstand, dus dat werkte voor geen moer. Ze kwam nergens binnen.
Maar we willen toch graag chatten, emailen schiet gewoon niet op.
Ik zoek nu dus een engelstalige chat-site, waar je zonder veel poespas meteen kun inloggen, en die een beetje duidelijk is. Ik heb de search al geprobeerd, Startpagina en co. Altavsita etc. niks bruikbaars te vinden. Wie kan me helpen??

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:49

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
irc doet het zeker ook niet ?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 18 april 2001 10:44 schreef morgoth het volgende:
irc doet het zeker ook niet ?
Ik weet niet zo heel veel van IRC, maar daar moet je toch een programma voor downloaden?
Dat gaat dus niet, want het is een pc van de bieb daar, ze mogen er niets opzetten, helaas |:(.

Enne dennisdotcom, bedankt voor chatpoint.com, maar niet echt wat ik zoek.
Ziet er heel leuk, maar ik weet nu al dat die pc daar ervan op hol zal slaan.
Ik heb haar al een paar adressen voor chat-sites gegeven, maar die pc loopt schijnbaar vast als hij iets ziet wat ook maar lijkt op een java-script. ;(
Zal moeilijk worden om iets te vinden, ik weet het. :(

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:30
chat.yahoo.com ?
kun je evt direct overgaan op een PM (private message) box.

als java ondersteund wordt kun je daarna ook eens op http://im.yahoo.com kijken