De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
(je hebt de search uiteraard geprobeerd?)
*edit*
Je zoekactie naar ''satteliet flat'' leverde 744 resultaten op.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
kijk op hun site of bel ze op!!!Op dinsdag 17 april 2001 13:40 schreef rjwonder2000 het volgende:
bid skydsl nou in ned aan
Daarom kom ik er niet uit.
k''ad wel bergrepen dat je 8mbit haalt max.
Als het via de satelliet gaat kun je het altijd krijgen in Nederland (tenzij het via een hele obscure sat gaat), maar misschien moet je een duits faktuur adres hebben. Waarom doe je het niet via een N bedrijf voor internet via de sat?Op dinsdag 17 april 2001 13:48 schreef rjwonder2000 het volgende:
mijn duits is niet zo goeden de Engelse site is nog niet helemaal af:'(
Daarom kom ik er niet uit.
k''ad wel bergrepen dat je 8mbit haalt max.
Welke ned providers zijn er dan, behalve bysky en EO? Die toch ook wel goed zijn?
Binnenkort komt dat BBI (Broadband Interactive) en dan kan je ook breedband uploaden. Dan moet je dus wel een zender hebben.
Binnenkort jaBinnenkort komt dat BBI (Broadband Interactive) en dan kan je ook breedband uploaden. Dan moet je dus wel een zender hebben.
Nog lange niet, nog lange niet
Kan je ook een maand ofzo noemen?
Kost wel een duit trouwens: Je moet namelijk een 90cm schotel hebben om mee te beginnen, en geen standaard schotel. Ook moet je een zender en DVB apperatuur aanschaffen. Voor alleen downstream ben je zo''n 1000 piek kwijt, maar voor de upstream kun je rekenen op 2 ruggen aan apperatuur.
Bovendien kost het zo''n 600 piek per maand, en dan heb je nog maar 64 kbit uo, 300 kbit down, en 3 Gb download limiet.... en als je dan ook nog eens binnen anderhalf jaar ADSL krijgt is het dus een waardeloze investering.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Dus als hier niemand het weet, en BBI wil het je niet vertellen??........ get the point?
Ik vindt het zonde van de investering... dat abbonnement van ision bijvoorbeeld heeft een 3 Gb limiet, en dan wordt gewoon ISDN toch intressanter als je meer dan 3 Gb wil downloaden per maand. Zeker voor bedragen van 600 piek per maand..... daar heb je al bijna een 64 kbit huurlijn voor.
Oh ja nog een noot: Het zou heel goed kunnen dat je schotel naar een heel andere sateliet moet wijzen dan diegene waar je TV vandaan komt. Dus als je ff pech hebt moet je 2 schotels kopen. Via de ASTRA sateliet (waar ook de NL kanalen opzitten) is het in ieder geval ook mogelijk, via bysky. En bij die club zijn voor het MKB ook up/down verbindingen verkrijgbaar... en een bedrijfje opzetten is niets meer dan een formaliteit.
Reken in ieder geval op een datalimiet van tot als laag als 1 Gb voor het goedkoopste bysky up/down abbo....
Verder moet je bij dat duitse abbo ook gewoon telefoonkosten betalen voor de upload
Hou er gewoon rekening mee dat alle abbo''s die minder dan 100 piek kosten gewoon met telefoon upload werken. Een tweewegabbo kost al gauw 600 piek per maand.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik