[BC3] Ik word str*nt-ziek van al die spam

Pagina: 1
Acties:

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik ontvang dagelijks enkele berichten met subjects als:
psycho fisting frolics!
BEWARE OF WWW.BIMACO.COM (tweamaal ontvangen)
Order
en nog meer van dat soort rotzooi. Al deze mailings haal ik iedere keer door SpamCop heen (uiteraard incl. alle headers), maar het helpt echt voor geen meter. Iemand een idee wat ik tegen al die spam kan doen?

Ter info: een stuk of zeven van dit soort mails per dag is een aardig gemiddelde van wat ik allemaal krijg...

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

(Misschien al te laat)
Je moet gewoon meedere email adressen hebben:
level 1: zeer belangrijke mail, meestal adres van ISP.
level 2: iets minder belangrijk, meestal wel een pop adres voor normale mail.
level 3: spam! Neem een hotmail adres voor je spam!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Ik stoor mij er niet eens meer aan. Ik flikker het gewoon weg. Ben te lui om een mailtje terug te sturen om me van die lijst af te halen.

• pven
  • Niet online
Ik heb verschillende ''lagen'' met email-adressen, maar op de een-of-andere manier misbruikt men mijn prive-mail-adres voor spam-zooi. Misschien dat ik soms te onvriendelijk ben? :)

Sommige subjects zijn zo misleidend (bv. order) dat ik de mails wel moet openen; ik krijg nu eenmaal veel mail, die ik niet allemaal kan plaatsen. Als het echt overduidelijk is dat het spam is, gaat het ongelezen weg, maar dat kan dus niet altijd.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:13

Sharky

Skamn Dippy!

op mijn prive adres dat ik alleen gebruik voor nieuwsbrieven, wachtwoorden en vrienden krijg ik gelukkig geen spam. ik heb een tmfweb adres dus kan ik ook iedere keer een ander adres opgeven waardoor als er toch eentje fout ga ik gewoon dat adres blokkeer. net zo makkelijk.

op mij oude hotmail account krijg ik ong 15 spam-mailtjes per dag.

This too shall pass

Verwijderd

daar heb je toch rules voor ?

• pven
  • Niet online
Op dinsdag 17 april 2001 13:19 schreef r3b00t het volgende:
daar heb je toch rules voor ?
Ik heb nu een rule die iets zegt als: als alle andere rules zijn doorlopen en de mail is niet aan het prive-adres gericht, delete dan die mail maar. Helaas is sommige spam wel rechtstreeks aan mijn prive-mail gericht. :(

• Harmen
  • Laatst online: 13:21

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Zeer irritant!

* Harmen heeft er ook last van, vandaag ff op hotmail gekeken in me box, en jahoor 70 SPAM mails, terwijl ik niets met dat account doe... |:(

Gelukkig heb ik meerdere e-mail adressen, private (demon), minder private (gmx), spam (hotmail).

Thuis gebruik ik nog geen rulez, alleen om gmx en demon te scheiden. :)
Ik ga vanavond maar ff rules aanmaken voor het deleten van spam! >:)

Whatever.

Pagina: 1