Toon posts:

[BC3] banners pay per view

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek banners voor op mijn forum. Op een forum is pay per view natuurlijk het beste. Nu zit ik bij nedads.nl. Maar dat bevalt me niets. Ik heb nu 2550 impressies in 2 dagen gehad, waarvan er maar 23 betaald zijn. Ik vind dit heel vaag. Zo kan je nooit wat verdienen. In de statistieken staat zelf dat er 2550 impressies geweest zijn, maar er worden er maar 23 betaald. Nu ben ik dus opzoek naar een andere website die dit ook doet, dus gelijk aan nedads, maar die wat beter betaald. Ken iemand nog zo''n site?

Verwijderd

Topicstarter
iemand??

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op maandag 16 april 2001 23:43 schreef god0631 het volgende:
Ik zoek banners voor op mijn forum. Op een forum is pay per view natuurlijk het beste. Nu zit ik bij nedads.nl. Maar dat bevalt me niets. Ik heb nu 2550 impressies in 2 dagen gehad, waarvan er maar 23 betaald zijn. Ik vind dit heel vaag. Zo kan je nooit wat verdienen. In de statistieken staat zelf dat er 2550 impressies geweest zijn, maar er worden er maar 23 betaald. Nu ben ik dus opzoek naar een andere website die dit ook doet, dus gelijk aan nedads, maar die wat beter betaald. Ken iemand nog zo''n site?
tja, nedads doet het nog redelijk hoor, alle banner bureau''s hebben het moeilijk, zelfs de grote sites

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
www.kliks.nl

edit:
Hou je referal spam bij je!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• xxxMaverick
Op dinsdag 17 april 2001 11:40 schreef Amsterdam het volgende:
[url=verwijdert]
tik aub gewoon kliks.nl in en hou die refferal spam bij je.....komt nog bij dat kliks nog slechter betaald dan nedads

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 10:53
Op dinsdag 17 april 2001 11:40 schreef Amsterdam het volgende:
www.kliks.nl

edit:
Hou je referal spam bij je!
1 Waarschuwing voor meneer Amsterdam...zoals duidelijk in de FAQ vermeld mag het vermelden van referals niet.

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand nog iets anders dan kliks.nl??

Heeft iemand ervaring met webads.nl?
Wat betalen zij?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Sorry !!!;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
er moeten er toch meer zijn!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Pay per view zijn er gewoon weinig, maar er zijn wel genoeg bedrijven die je een redelijke prijs geven voor kliks, te weten rond de 75 ct. per klik.

Voor XS2Chat zit ik bij ResultOnline en daar heb ik nog best aardige inkomsten uit. Nee, ik ga geen bedragen noemen, maar het zal je verbazen hoeveel mensen op banners klikken.

Good Byte,
Negotiator.

Ps. If you''ve never tried, than you''ll never know.

• xxxMaverick
Op dinsdag 17 april 2001 23:16 schreef Negotiator het volgende:
Pay per view zijn er gewoon weinig, maar er zijn wel genoeg bedrijven die je een redelijke prijs geven voor kliks, te weten rond de 75 ct. per klik.

Voor XS2Chat zit ik bij ResultOnline en daar heb ik nog best aardige inkomsten uit. Nee, ik ga geen bedragen noemen, maar het zal je verbazen hoeveel mensen op banners klikken.

Good Byte,
Negotiator.

Ps. If you''ve never tried, than you''ll never know.
verbazen hoeveel mesne banners klikken? ongeveer 0.5 % om precies te zijn.......
Pagina: 1