Wordt 2de paasdag volgens KPN als een zondag gerekend? Omdat het een feestdag is? Dacht van wel.
Als het zo is heb je dus gewoon hele dag daltarief?
Thnx
Als het zo is heb je dus gewoon hele dag daltarief?
Thnx
Verwijderd
Verwijderd
Denk je echt dat ze nu werkenOp maandag 16 april 2001 11:04 schreef Milenco het volgende:
weet je zeker?
Anders bel ik KPN strax wel ff op.
Verwijderd
Verwijderd
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Verwijderd
Geloven jullie me niet?Op maandag 16 april 2001 13:07 schreef the_undertaker het volgende:
Extra verbruik voor het uur: 45,34
Extra verbruik na het uur: 48.80
Oftewel het uur koste me: 3,46
Dus KPN hanteert nu het volle tarief
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Verwijderd
...Op maandag 16 april 2001 16:36 schreef Christus het volgende:
Met kabel heb je helemaal geen last met internet en KPN. Werkt trouwens ook een stuk sneller
.
Vrij nutteloze toevoeging aan dit topic.Op maandag 16 april 2001 16:36 schreef Christus het volgende:
Met kabel heb je helemaal geen last met internet en KPN. Werkt trouwens ook een stuk sneller
.
:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:rOp maandag 16 april 2001 16:36 schreef Christus het volgende:
. Maar het is inderdaad zo dat KPN vandaag vol tarief wil hebben, ze moeten namelijk op de een of andere manier aan geld komen om alle dingen die ze zeggen te doen te kunnen bekostigen.
Verwijderd
Niet iedereen heeft een goeie kabelverbinding hoor. Die van mij is rampzaliger dan die ik eerst had met mijn telefoon. Het enigste verschil is dat ik nu de hele dag kan internetten voor een vast bedrag. Ondertussen ga ik dus een pissed off brief maken dat ik een deel van abo geld terug wil vanwege niet nagekomen diensten.Op maandag 16 april 2001 16:36 schreef Christus het volgende:
. Maar het is inderdaad zo dat KPN vandaag vol tarief wil hebben, ze moeten namelijk op de een of andere manier aan geld komen om alle dingen die ze zeggen te doen te kunnen bekostigen.