[BC3] Casema.....zucht

Pagina: 1
Acties:

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Topicstarter
Ik dacht er netjes van af te zijn. Ik gebruik al drie maanden naar alle tevredenheid MX-Stream. Maar dat gezwel van een Casema wil maar niet loskomen. Gelukkig is er dit forum om even mijn gal te losen.

Casema wijzigd de algemene voorwaarden en stuurt mij begin december een begin november gedateerde brief met uitleg. Ik ga niet accord met deze en zeg per direct mijn abbo op.... per email mijn grote fout achteraf.
Eerste reply Casema: Wie bent u? We kunnen uw aanvraag niet behandeling nemen..... Ze weten mijn rekening altijd zonder probleem te vinden.
Tweede reply: Volgens de algemene voorwaarden artikel X moet u schriftelijk opzeggen :r ZEG DAT DAN METEEN :r
Vervolgens ik schriftelijk opzeggen. Ik gebruik de dienst al lang niet meer. In januari wordt er weer automatisch geïncasseerd. Ik laat het terug boeken. Binnen 3 dagen nb! krijg ik een acceptgiro. Een dag later de bon om mn modem op te sturen :D Ik opsturen dat modem. En hoor drie maanden niks meer van ze.

Zaterdag 15 april een blanke enveloppe met mijn naam erop. Een brief van intrum justitia ?: Heb ik te hard gereden? Al snel blijkt dat het incasso buro van Casema is of ik even snel wil betalen 175 piek (65piek orginele rekening) binnen 8 dagen anders volgen rechtsmaatregelen, waarvan de -hoge- kosten eveneens voor uw rekening komen.

WTF
<flame mode>
K*NK*R #$#@ K*T Kasema
</flame mode>

Nu ben ik dus in dubio zal ik risico nemen en het uit laten komen op een rechtzaak waar ik mezelf geen 100% winstkans geef omdat ik niet zo heel veel kan bewijzen. Maar ik wel 100% zeker weet dat ik gelijk heb.
Of bespaar ik me deze moeite en betaal onder protest en huur ik een duurwaarder om bij Casema de rekening terug te vordenen. >:) alleen al om ze te dissen.

nog één laatste ding
Casema zuigt aan alle kanten misschien dat ze een goede stofzuiger kunnen maken, internet en service hebben ze in ieder geval niet.

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 19:25

Mark_640

In my memory

Tsja, moeilijke zaak... ''t is je persoonlijke keuze natuurlijk...

Maar ''t lijkt mij heel sterk dat ze voor 175 piek een complete rechtszaak gaan beginnen... toch??

• Judaz
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Topicstarter
Volgens mij doen ze dat al voor 1 cent. Zo slim zijn ze niet daar zo.

• Mark_640

Mark_640

In my memory

Heb je dat modem aangetekend verstuurd?

• Judaz
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Topicstarter
Die rekening is dus abbonement voor de maand januari, het modem is geaccepteerd.
De opbouw van de vordering is als volgt opgebouwd:
- Hoofdsom 64,50 <-dat moet naar Casema 1maand abbo
- incassokosten 60,00
- leges en informatiekosten 33,00
- BTW 17,76

Ik vind de manier waarop ze hun geld halen nogal laf. Ik heb drie jaar lang netjes betaald. Één keer niet omdat ik het er niet mee eens ben. Ik was immers in januari niet meer online en had ervoor al aangegeven geen gebruik meer te willen maken van hun diensten.

edit: typo

• Mark_640

Mark_640

In my memory

Ben ik met je eens, maar dan denk ik niet dat je veel hebt om te bewijzen... ''t enige misschien dat je vanuit hun logs kunt bewijzen dat je kabelmodem die maand niet online is geweest...

Maar dan moeten ze wel meewerken.... En dat zal lastig worden...
Pagina: 1