Toon posts:

[BC3] T28s DOOD????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een Ericsson T28s maar hij doet het niet meer :( ik heb al een andere accu geprobeert maar dan doet hij nog nix (hij gaat niet meer aan!??) als ik dit zou laten repareren hoe duur zal dit worden!!?? heeft iemand dit vaker gehad!

Verwijderd

Bij kpn, als het onder garantie valt nix.
Zoniet, minimaal 75,- tot zo''n 275,-. Als ie niet repareerbaar is dan heb je toch die 75,- .

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

tja je ben niet de enige bij wie de t28s kapot gaat.
garantie; door je dealer met aankoopbon naar ericsson laten sturen (max ong 10dgn reparatie tijd)
geen garantie: ff afwegen wat je wil.

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

volgens mij moet je gewoon met die datakabel heel je foon leeggooien en dan ff nieuwe software erop ketsen en dan doetie et volgens mij wel weer

suuk6

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hij werkt toch niet meer; het kan dus niet nog erger worden.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• [J.d.I.] Exploder
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-05 12:40
Als die helemaal niks meer doet dan is het voedingscircuit opgeblazen, is een bekend probleem met oudere T28''s. Je kan gewoon met je aankoopbon naar een Ericsson Servcise punt gaan (bel naar Ericsson voor de adressen). Als het onder de garantie valt kost het je niks. Laat ook gelijk ff je batterij controleren, die kan ook kapot zijn gegaan.

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 12:30 schreef Sickness het volgende:
volgens mij moet je gewoon met die datakabel heel je foon leeggooien en dan ff nieuwe software erop ketsen en dan doetie et volgens mij wel weer

suuk6
Duidelijk geen verstand van phones...weet je eigenlijk wel wat voor advies je geeft :?

Je mag nimmer je gsm gaan zitten flashen omdat ie het niet doet (ten minste als je niet hebt lopen flashen of iets anders hebt geprobeerd)!!

Verwijderd

helaas pindakaas unlocken mag niet dus je garantie is helaas weg >:)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op dinsdag 01 mei 2001 15:09 schreef mxstrAEm het volgende:

[..]

Duidelijk geen verstand van phones...weet je eigenlijk wel wat voor advies je geeft :?

Je mag nimmer je gsm gaan zitten flashen omdat ie het niet doet (ten minste als je niet hebt lopen flashen of iets anders hebt geprobeerd)!!
Ik denk dat jij de andere posting over dit onderwerp hebt gemist: [topic=170938] (van dezelfde user).

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 15:16 schreef pven het volgende:

[..]

Ik denk dat jij de andere posting over dit onderwerp hebt gemist: [topic=170938] (van dezelfde user).
Yep inderdaad |:(
Overigens heb ik een t18s ook een keer geflasht...( in zeer vroege jaren hoor, ''k was nog jong en onervaren :P )...mislukt dus.

Gewoon dutchtone gebeld en op laten halen (nog wel) en een nieuwe gekregen. Duurde wel 4 maanden, want ze hadden de toestellen niet meer op voorraad!

Kan jullie vertellen, eigenaar was niet blij >:)

Maar het blijft een domme opmerking van hem :P
Pagina: 1