Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
Ze bestaan wel, je hebt ze namelijk ook voor hotmail enz.:(
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
zoek es op "webmail" bij Tucows of Download.com
je kunt ook GMX nemen (zie FAQ). Kun je zowel webbased checken als via mailprogramma....
je kunt ook GMX nemen (zie FAQ). Kun je zowel webbased checken als via mailprogramma....
Misschien www.twigger.nl ??
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Misschien alle mail daarvandaan laten doorsturen naar je hotmailadres (of anders aanvragen) met MSN kan je kijken hoeveel berichjes je hebt in 1 keer
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Met Dolfijn kun je zover ik weet niet automatisch mail doorsturen als je niet bent ingelogd (als je dat WEL bent kan het natuurlijk wel) dus doorsturen naar Hotmail zal ook niet gaan...
Verwijderd
Dolfijn is zelf toch webmail?
En webmail in webmail checken, dat heb ik eigenlijk nog NOOIT gezien!
Dus het kan d8 ik niet...
Of je moet zelf een progje schrijven dat IE gebruikt, de rest wegfilterd enzo inlogt...
Maar daar heb jij vast geen zin in
...
Of je moet zelf een progje schrijven dat IE gebruikt, de rest wegfilterd enzo inlogt...
Maar daar heb jij vast geen zin in
Lezen voordat je jeOp maandag 16 april 2001 08:46 schreef FlameHeaD het volgende:
Dolfijn is zelf toch webmail?
Maar daar heb jij vast geen zin in...
MKZ misschien}:O???
Verwijderd
/personalflameOp maandag 16 april 2001 22:30 schreef Provision het volgende:
[..]
Lezen voordat je jeopentrekt
of bedoelde je het goed?
Verwijderd
GroteOp maandag 16 april 2001 22:30 schreef Provision het volgende:
[..]
Lezen voordat je jeopentrekt
Kijk zo krijg je natuurlijk totaal geen hulp.
Pagina: 1