[BC3] 24 April Kortgeding tegen Casema / Wanadoo

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op 24 April zal in Den haag het kortgeding van de Wigg tegen Casema / Wanadoo dienen. Als je ook ontevreden bent over Casema / Wanadoo of je wilt het kortgeding bijwonen kijk dan eens op http://www.wigg.nl

edit:
linkje stond niet gelinkt

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Sorry, maar casema is zo traag dat ik die site niet kan bereiken :(. Ik probeer het morgen wel ff...

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op zondag 15 april 2001 00:17 schreef Neman het volgende:
Sorry, maar casema is zo traag dat ik die site niet kan bereiken :(. Ik probeer het morgen wel ff...
Dit is rasechte humor :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• BC3 Victim
Op zondag 15 april 2001 00:36 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Dit is rasechte humor :)
Maar eigenlijk is het om te huilen dat je een simple html pagina niet kunt bekijken :z

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Maar eigenlijk is het om te huilen dat je een simple html pagina niet kunt bekijken :z
Ach, het went wel hoor :). Ik kan er nu wel op komen :D. Hopelijk krijgen we weer wat geld terug van casema, ditkeer 2 maanden abo geld of zo, anders schiet het niet op.

• BC3 Victim
Op zondag 15 april 2001 16:35 schreef Neman het volgende:

[..]

Ach, het went wel hoor :). Ik kan er nu wel op komen :D. Hopelijk krijgen we weer wat geld terug van casema, ditkeer 2 maanden abo geld of zo, anders schiet het niet op.

• BC3 Victim
foutje

• BC3 Victim
Op zondag 15 april 2001 17:44 schreef coredump het volgende:
De eis van de wigg is een voorschot teruggave van 20% van het betaalde abbonements geld in eerste termijn. :P Echter eisen ze aleen voor wigg leden. Als je geen lid bent zul je zelf met het resultaat tegen casema moeten gaan stijden.

Pagina: 1