De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dit is rasechte humorOp zondag 15 april 2001 00:17 schreef Neman het volgende:
Sorry, maar casema is zo traag dat ik die site niet kan bereiken. Ik probeer het morgen wel ff...
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Maar eigenlijk is het om te huilen dat je een simple html pagina niet kunt bekijkenOp zondag 15 april 2001 00:36 schreef YakuzA het volgende:
[..]
Dit is rasechte humor
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ach, het went wel hoorMaar eigenlijk is het om te huilen dat je een simple html pagina niet kunt bekijken
Op zondag 15 april 2001 16:35 schreef Neman het volgende:
[..]
Ach, het went wel hoor. Ik kan er nu wel op komen
. Hopelijk krijgen we weer wat geld terug van casema, ditkeer 2 maanden abo geld of zo, anders schiet het niet op.
De eis van de wigg is een voorschot teruggave van 20% van het betaalde abbonements geld in eerste termijn.Op zondag 15 april 2001 17:44 schreef coredump het volgende: