De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Misschien als je er een GROTE uitlaat op zet ??
veel succes!
veel succes!
Kan niet volgens mij.
Was een tijd geleden wel mogelijk bij UPC.
Kon je de uploadsnelheid verdubbelen oid.
LOLOp zaterdag 14 april 2001 21:37 schreef MartNL het volgende:
Misschien als je er een GROTE uitlaat op zet ??
veel succes!
Verwijderd
Was niet verdubbelen hoor...Upload werd hoger dan downloadOp zaterdag 14 april 2001 21:59 schreef Webgoodie het volgende:
Kan niet volgens mij.
Het KAN wel alleen niet als consumentOp zondag 15 april 2001 14:22 schreef SySasZ het volgende:
Het kan NIET
het kan wel, als je mensen kent die bij upc werken , zoals een paar vrienden van mij 
LOL, ik had wonen getypt ipv werken
naja, als je zulke mensen kent, dan ken het natuurlijk ook
LOL, ik had wonen getypt ipv werken
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
waarom hebben we het nu over upc ??
er wordt wat gevraagd over kaashema !!
en jah.......ik ben ook zown casema slachtoffer
er wordt wat gevraagd over kaashema !!
en jah.......ik ben ook zown casema slachtoffer
oh lol, da''s waar ook. Volgens mij moesten die casema modems toch worden aangesloten op je serieele port, dan valt er idd niets aan te doen.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Precies, want die seriële port is dan de bottle-neck.
Verwijderd
Anders wel dan:?Op zondag 15 april 2001 16:48 schreef OO0nMe het volgende:
oh lol, da''s waar ook. Volgens mij moesten die casema modems toch worden aangesloten op je serieele port, dan valt er idd niets aan te doen.
Ander is het iig TECHNISCH mogelijkOp zondag 15 april 2001 17:06 schreef Tweaky het volgende:
Anders wel dan:?
LOL, anders is het idd technisch mogelijk, en dat zou een gast voor me regelen, als me isp(Bart) niet binnenkort zou stoppen, dan zou ik de beste kabelaansluiting hebben in Rotterdam: Bart heeft(had
) ultra lage pings, bijna geen storing ed, en mijn hele wijk heeft niet van kabelinternet gehoord, want ik kan 24/7 dl met de maximale snelheid(bij wijze van spreken dan, nog nooit gedaan
). Helaas kapt Bart er dus mee, en ben ik genoodzaakt chello te nemen, dan heb ik dus niet veel meer aan die uncap. Maar als de aanbieding van 71 piek per maand is afgelopen, dan neem ik wel sonera, en laat ik die shit wel ff uncappen
D3-Monk
Pagina: 1