Ik weet dittopic is meerdere malen langsgeweest; ik heb de search gedaan; alleen werkt geen enkele site meer die daar vermeldt worden; weet iemand nog een goede site om het adress dus bij een telefoonnummer te zoeken
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
werkt ook niet.....tabel met info is leegOp zaterdag 14 april 2001 15:32 schreef No_return het volgende:
Werkt niet meer.
Deze werkt wel :
http://zoekopnummer.ath.cx/nummer.php
Hmmz, das jammerOp zaterdag 14 april 2001 15:32 schreef No_return het volgende:
Werkt niet meer.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Werkt bij mij perfectosOp zaterdag 14 april 2001 15:39 schreef ttkdesign het volgende:
[..]
werkt ook niet.....tabel met info is leeg
Same here; werkt gewoon goed.Op zaterdag 14 april 2001 15:45 schreef No_return het volgende:
Heb hem net nog geprobeerd. En ons adres kwam er keurig uit rollen. Dus No Problem.
De database lijkt trouwens best wel oud (minstens één jaar).
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dan zal daar het probleem inzitten; inderdaad als ik mijn eigen nummer inti krijg ik mijn adress mooi te zien. IS er ook een site voor 06 nummers toevallig? 06 look up gaat natuurlijk tamelijk moeilijk met al dat geprepaid momenteelOp zaterdag 14 april 2001 15:59 schreef pven het volgende:
[..]
Same here; werkt gewoon goed.
De database lijkt trouwens best wel oud (minstens één jaar).
Pagina: 1