rockerd en
Whiplash:
Waarop baseren jullie dat Mordax 100% jatwerk van Speedtest is?
OK, ze doen ongeveer hetzelfde en speedtest was er wat eerder. Maar zo zijn er vele onderwerpen op internet te vinden waar meerdere sites over bestaan. Kijk bijvoorbeeld voor de gein maar eens hoeveel sites à la "gratiz.nl" er bestaan.
Bovendien, Mordax aapt de lay-out niet na, ze implementeren de tests op verschillende manieren (vandaar ook soms de snelheidsverschillen), etc. Dus hoe kun je er zomaar vanuit gaan dat het 100% jatwerk is? Heb je de broncode van de scripts, of van de Client van speedtest en de java applet van Mordax vergeleken? Nee dus, houd dan ook alsjeblieft op met meteen die vooroordelen

.
BTW, ik kom al een tijdje op beide sites en heb Mordax ook zien opbouwen nadat speedtest er was. Er zijn ook onderdelen die Mordax eerder op de site had dan Speedtest. Mordax had bv. de provider-check (of postcode-check) en ranking (top5) eerder op de site dan Speedtest.
Let wel, ik spreek geen voorkeur voor één van beiden uit en ik verdedig ook geen van beiden, ik vind dat ze allebei goede informatie bieden en een goede indicatie van de snelheid. Maar begin absoluut niet over jatwerk zonder er meer vanaf te weten. Maak liever gewoon gebruik van allebei en bepaal zelf welke van de twee je het beste vindt of het fijnst om mee te werken.
now I rest my case...
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.