Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Verwijderd
Hallo!,
ik ben nu ADSL aan het aanleggen... en tot nu toe is alles goed gegaan, maar nu ben ik een probleempje tegen gekomen......... Ik kan wel met ADSL inloggen bij KPN.....dan krijg ik ook 2 mooie knipperende computertjes rechtsonder. Maar op internet.... HO maar... ik heb alles ingevuld zoals in het boekje staat (nee, ik ben geen newbie, maar ik wil het gewoon " goed" doen..) alleen nu blijf ik nog met een VCInr. zittten die ik ook niet bij PPTP of phonebook (bij jullie ADSL_ers wel bekend).... en ik blijf ook met een lijnidentificatie nr. zitten.......weet iemand waar/of ik dat moet invullen.... of dat ik gewoon iets anders moet doen.......
alvast bedankt!!!!
ik ben nu ADSL aan het aanleggen... en tot nu toe is alles goed gegaan, maar nu ben ik een probleempje tegen gekomen......... Ik kan wel met ADSL inloggen bij KPN.....dan krijg ik ook 2 mooie knipperende computertjes rechtsonder. Maar op internet.... HO maar... ik heb alles ingevuld zoals in het boekje staat (nee, ik ben geen newbie, maar ik wil het gewoon " goed" doen..) alleen nu blijf ik nog met een VCInr. zittten die ik ook niet bij PPTP of phonebook (bij jullie ADSL_ers wel bekend).... en ik blijf ook met een lijnidentificatie nr. zitten.......weet iemand waar/of ik dat moet invullen.... of dat ik gewoon iets anders moet doen.......
alvast bedankt!!!!
Inhoud:
Nieuwe instellingen inloggen mxstream
Geachte ADSL-abonnee,
Vanaf maandag 9 april aanstaande vanaf 12.00 uur kunt u
rechtstreeks inloggen bij XS4ALL, en hoeft u geen gebruik meer te
maken van het dashboard (http://start.mxstream.nl). Als u een
programma hebt geinstalleerd om automatisch in te loggen, moet u
dit eerst verwijderen.
Waar u nu inlogt met uw KPN loginnaam (F1000xxx) en
wachtwoord, vult u straks rechtstreeks uw XS4ALL loginnaam en
wachtwoord in, voorzien van een kleine toevoeging.
Als u een Basic ADSL abonnement hebt, vult u in:
loginnaam@xs4all-basic-adsl
Als u een Fast ADSL abonnement hebt, met 4 ip-adressen, vult u
in:
loginnaam@xs4all-fast-adsl
loginnaam%2@xs4all-fast-adsl
loginnaam%3@xs4all-fast-adsl
loginnaam%4@xs4all-fast-adsl
Let er op dat u alleen kleine letters gebruikt, geen hoofdletters.
Op de ADSL helppagina''s van XS4ALL, op
http://www.xs4all.nl/helpdesk/abonnement/adsl/ vindt u
praktische uitleg over deze nieuwe inlogmethode voor zoveel
mogelijk verschillende besturingssystemen. Op
http://www.xs4all.nl/helpdesk/algemeen/faq/adslnieuw.html vindt u ook een
lijst met vragen en antwoorden.
Zo moet je dus inloggen en die nummer als vci ofzo en lijnnummer of weet ik veel wat heb je helemaal niet nodig voor zo ver ik weet ik gebruik die ook niet in elk geval en ik zou ook niet weten waar je die moet invullen
Nieuwe instellingen inloggen mxstream
Geachte ADSL-abonnee,
Vanaf maandag 9 april aanstaande vanaf 12.00 uur kunt u
rechtstreeks inloggen bij XS4ALL, en hoeft u geen gebruik meer te
maken van het dashboard (http://start.mxstream.nl). Als u een
programma hebt geinstalleerd om automatisch in te loggen, moet u
dit eerst verwijderen.
Waar u nu inlogt met uw KPN loginnaam (F1000xxx) en
wachtwoord, vult u straks rechtstreeks uw XS4ALL loginnaam en
wachtwoord in, voorzien van een kleine toevoeging.
Als u een Basic ADSL abonnement hebt, vult u in:
loginnaam@xs4all-basic-adsl
Als u een Fast ADSL abonnement hebt, met 4 ip-adressen, vult u
in:
loginnaam@xs4all-fast-adsl
loginnaam%2@xs4all-fast-adsl
loginnaam%3@xs4all-fast-adsl
loginnaam%4@xs4all-fast-adsl
Let er op dat u alleen kleine letters gebruikt, geen hoofdletters.
Op de ADSL helppagina''s van XS4ALL, op
http://www.xs4all.nl/helpdesk/abonnement/adsl/ vindt u
praktische uitleg over deze nieuwe inlogmethode voor zoveel
mogelijk verschillende besturingssystemen. Op
http://www.xs4all.nl/helpdesk/algemeen/faq/adslnieuw.html vindt u ook een
lijst met vragen en antwoorden.
Zo moet je dus inloggen en die nummer als vci ofzo en lijnnummer of weet ik veel wat heb je helemaal niet nodig voor zo ver ik weet ik gebruik die ook niet in elk geval en ik zou ook niet weten waar je die moet invullen
Verwijderd
ik heb HCC-net...... maar ik doe hetn og met een KPN inlognaam..... ehmm.... via start.mxtream.nl gaat het ook niet 
die hCCnet inlognaam komt snel, maar is er nog niet....... maar hetmot toch ook via KPN kunne?? dat is wat afgesproken is
die hCCnet inlognaam komt snel, maar is er nog niet....... maar hetmot toch ook via KPN kunne?? dat is wat afgesproken is
Bij xs4all zeggen ze dat je tot 9 mei in elk geval ook via mxstream kan inloggen ja dus het zou wel moeten kunnen lijkt me ja.Op zaterdag 14 april 2001 12:34 schreef The_YellowDog het volgende:
ik heb HCC-net...... maar ik doe hetn og met een KPN inlognaam..... ehmm.... via start.mxtream.nl gaat het ook niet
Maar hoe internet je nu eigenlijk als ik vragen mag???
Maar wat je nou fout hebt gedaan of waarom het niet werkt zou ik ook niet echt weten.
Heb je je ip adres enz ingevuld??? ikke niet namelijk ik weet niet of dit wat uitmaakt maar...
en heb je al eens gepingt naar start.mxstream.nl???
of dat wel kan enz en je zou anders eens bij de site van je provider moeten kijken of dasar niets staat of gewoon alles nog een keertje overnieuw invullen.
succes ermee in elk geval
Verwijderd
ik weet nu het probleem.... ikkan op start.mxstream.nl komen maar ik heb van mijn service provider nog geen wachtwoord + usrname gekregen.....
sjit... ik wil nu internetten....... kan iemand me helpen aan een tijdelijke inlognaam/?? alvast bedankt (hcc helpdesk is in het weekend gesloten ofzo.. dus kan ik niet bellen
)
sjit... ik wil nu internetten....... kan iemand me helpen aan een tijdelijke inlognaam/?? alvast bedankt (hcc helpdesk is in het weekend gesloten ofzo.. dus kan ik niet bellen
dat kan dan volgens mij gewoon niet. Ik heb dat ook gehad maar kon gelukkig wel bellen maar je internet nu toch ook of niet???
Verwijderd
ik bedoel niet naar de helpdesk bellen.... ik kan t''lijk wel bellen en internetten via |$DnOp zaterdag 14 april 2001 13:04 schreef Jona112 het volgende:
dat kan dan volgens mij gewoon niet. Ik heb dat ook gehad maar kon gelukkig wel bellen maar je internet nu toch ook of niet???
Pagina: 1