De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Een stealth firewall draaien :?Op zaterdag 14 april 2001 12:21 schreef rjwonder2000 het volgende:
kan je de portscans van chello met een goede firewall voorkomen dat ze iets bij jou zien?
ZoneAlarm
BlackICE
:?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
daarmee kan je dus die portscans voorkomen:?
Dan ziet chello dus niet wat je allemaal doet en kan je dus een ftp''je draaien>:)
Dan ziet chello dus niet wat je allemaal doet en kan je dus een ftp''je draaien>:)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ooo, bedoel je dat. Nee, dat kan je niet verbergen! Je kunt hoogstends je FTP server op een hoge poort (1024+) draaien, en niet standaard op poort 21. Maar of het veel uitmaakt?Op zaterdag 14 april 2001 12:26 schreef rjwonder2000 het volgende:
daarmee kan je dus die portscans voorkomen:?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
ik wil namelijk bestanden uitwisselen met wat mensen van school via internet. Kan ik eigenlijk ook grote bestanden ( >600 MB )via msn of icq uitwisselen?
Verwijderd
Mjah icq wel maar msn weet ik niet hoor...Op zaterdag 14 april 2001 12:35 schreef rjwonder2000 het volgende:
ik wil namelijk bestanden uitwisselen met wat mensen van school via internet. Kan ik eigenlijk ook grote bestanden ( >600 MB )via msn of icq uitwisselen?
Verwijderd
Ja natuurlijk kan dat...ze gaan (bij mij tenminste niet, ik haal per maand meer dan Chello lief is van de campus af in Enschede;)) echt niet zeuren over teveel dataverkeer. Enige nadeel is dat de upload limiet 16kb/sOp zaterdag 14 april 2001 12:35 schreef rjwonder2000 het volgende:
PS: ik kan met Chello met geen mogelijkheid bestanden sturen/ontvangen naar m''n buurjongens hier in de straat die ook Chello hebben
Pagina: 1