no comment
Verwijderd
ja zoals dat gekloot met de nokia 3310 die allemaal verkeerde bugs had in verschillende software nummers
Verwijderd
3310 zuigt. 
K had nooit probs. Maar ineens telboek soms leeg.. Dat is dus zwaar klote. K had nie eens een software update of zo.. (ver 4.06)
K had nooit probs. Maar ineens telboek soms leeg.. Dat is dus zwaar klote. K had nie eens een software update of zo.. (ver 4.06)
Verwijderd
Laatst had ik op dat programma Kassa op Nederland 3 gezien dat ongeveer 70% van alle 8210''s en de 8850''s. Maar ik heb nog gelukkig (
) geen problemen met mijne 8210.
Duzzzzz........ 8-)8-)8-)
Duzzzzz........ 8-)8-)8-)
Verwijderd
De telefoons zijn qua gebruik en opties echt heel goed. Helaas willen er nog wel eens bizarre foutjes in zitten de laatste tijd. Das wel jammer.
heb een tijdje een 5130 gehad en daarna 3210 nu 8850 nog met geen een problemen mee gehad
"If u do something do it with style, or do it at all."
Tja, de "oude" generatie was heel erg stevig (3120, 5110) maar de nieuwe, in ieder geval de 8210 gaan vaak kapot ja
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Ik denk dat ze gewoon de enorme vraag niet aankunnen en dat de grote groei ze tot noodoplossingen dwingt die leiden tot enorm kwaliteits verlies. Net zoals de iOmega ZIP-Drives een paar jaar terug, toen die echt populair werden moest er zo snel uitgebreid worden dat de kwaliteit achteruit ging en dat leidde tot het inmiddels beruchte CoD-syndroom.
Denk dat het bij Nokia ook zo is. Is natuurlijk onvergeeflijk, maar het meot een bedrijf als Nokia ook miljoenen guldens kosten. Ik denk dat ze d''r echt snel iets aan moeten doen. Ten eerste hebben ze heel erg veel kosten aan het repareren van de telefoons, ten tweede gaat hun reputatie natuurlijk hard achteruit op deze manier.
Denk dat het bij Nokia ook zo is. Is natuurlijk onvergeeflijk, maar het meot een bedrijf als Nokia ook miljoenen guldens kosten. Ik denk dat ze d''r echt snel iets aan moeten doen. Ten eerste hebben ze heel erg veel kosten aan het repareren van de telefoons, ten tweede gaat hun reputatie natuurlijk hard achteruit op deze manier.
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Ik heb een 3210, er ben er zeer te vreden over. Alleen vind ik de toetsen wat verrot, die maken soms rare geluiden.
Maar in het algemeen ben ik zeer tevreden over Nokia. Ook omdat hun software/menu''s er duidelijk zijn.
Maar in het algemeen ben ik zeer tevreden over Nokia. Ook omdat hun software/menu''s er duidelijk zijn.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ik heb bijna 2 jaar lang een 5110 gehad die nu nogsteeds door m''n ex gebruikt wordt, en zelf heb ik al een jaar een 3210 die perfect bevalt
Zoals degene boven me zei maken alleen de toetsjes soms een vreemd geluid omdat het gewoon een dun velletje plastic is. Verder een oerdegelijk ding
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1