Hier even een vraagje over e-mail, ik krijg echt vaak van die mailtjes waar in staat dat je als je em doorstuurd bijv 5$ per doorgestuurd mailtje krijgt
...ik snap wel dat dit bullshit is maar is het eigenlijk theoretisch wel mogelijk voor iemand om helemaal na te lopen waar een mailtje heen gaat en dan zien hoeveel keer je hem door heb gestuurd?...
Iemand die jou een mailtje stuurt kan niet nagaan waar jij ''m allemaal naar doorstuurt. Technisch (gelukkig) volstrekt onmogelijk, tenzij het een virus betreft met een script die de hele mailinglist bijhoudt.Op donderdag 12 april 2001 23:13 schreef ZeTt het volgende:
Hier even een vraagje over e-mail, ik krijg echt vaak van die mailtjes waar in staat dat je als je em doorstuurd bijv 5$ per doorgestuurd mailtje krijgt...ik snap wel dat dit bullshit is maar is het eigenlijk theoretisch wel mogelijk voor iemand om helemaal na te lopen waar een mailtje heen gaat en dan zien hoeveel keer je hem door heb gestuurd?...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
dit zijn pogingen om de mail server te overbelasten, omdat het mailtje zich heel snel verspreidt. Idem met het verhaal van het meisje in peru dat voor elke doormail een cent krijgt voor haar operatie, "good luck" ketting mailes, zogoed als alle mails, die je vragen naar veel mensen te forwarden.
Laat je niet verneuken door dit soort slappe mails!!
Laat je niet verneuken door dit soort slappe mails!!
Verwijderd
Verdomd simpel zelfs...zeker met MS mailclientsOp donderdag 12 april 2001 23:20 schreef Exirion het volgende:
[..]
Iemand die jou een mailtje stuurt kan niet nagaan waar jij ''m allemaal naar doorstuurt. Technisch (gelukkig) volstrekt onmogelijk, tenzij het een virus betreft met een script die de hele mailinglist bijhoudt.