[BC3] Netmeeting

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wie wil er nou met jou netmeeting doen, klojo

:Z

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik krijg ineens geen contact meer met netmeeting. (heb pas 1 keer contact gehad)
Ik probeer nu iemand anders te contacten, via microsoft messager, netmeeting start op, en geeft "wacht op reactie 1.168.195.4.." maar bij ontvanger komt geen "neem op" functie. Andersom ook niet.
Zijn er speciale instelling die goed moeten staan? (ik zit wel via een lan op internet(adsl) met sygate, maar dat werkte wel...)

Iemand een oplossing? :'(

Verwijderd

Ik heb wat gezocht, en weet nu dat het aan sygate ligt. Sygate kan geen inkomende gesprekken ontvangen, als netmeeting nog niet ingelogd is op een server (messager/icq).(sygate website) Ik heb het geprobeert door eerst in te loggen, maar het lukt nog steeds niet. Iemand idee?
(degene waar ik mee wil netmeeten heeft ook sygate, dus anderom werkt het ook niet)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op woensdag 25 april 2001 19:42 schreef JackBrussel het volgende:
Wie wil er nou met jou netmeeting doen, klojo

:Z
:?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Het is m''n buurjongen ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen