Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Vraagje over mijn modem
:
Ik heb een Trust 56K extern modem voor op de paralelle (printer)poort en ben van plan een nieuwe PC te kopen. Kan ik daar beter een intern PCI-modem ins toppen, of is mijn huidige modem ook nog goed genoeg?
Danku
Ik heb een Trust 56K extern modem voor op de paralelle (printer)poort en ben van plan een nieuwe PC te kopen. Kan ik daar beter een intern PCI-modem ins toppen, of is mijn huidige modem ook nog goed genoeg?
Danku
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
In principe is je huidige modem goed genoeg, maar het ligt eraan wat je wilt extern en een pci slot sparen, of intern en iets van 70 gulden (kan iets meer of minder zijn, kweet de exacte prijs niet) meer uitgeven, wat op een compleet nieuw systeem ook niks is.
Het is dus gewoon afhankelijk van je eigen wensen.
Het is dus gewoon afhankelijk van je eigen wensen.
Sorry, seriele is het geloof ik he 
Dus qua snelheid (voor zover je daar van mag spreken) maakt het dus weinig uit?
Dus qua snelheid (voor zover je daar van mag spreken) maakt het dus weinig uit?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
je kan beter een externe doen naar mijn ervaring. die doen het namelijk gewoon altijd. (het zijn ook altijd hardware modems)
als je een iets minder stabiele telefoonlijn hebt kan je met name met goedkope pci modems problemen krijgen terwijl een externe het dan gewoon doet.
met name LT winmodem (Lucent) vind ik volkomen kut.
als je een iets minder stabiele telefoonlijn hebt kan je met name met goedkope pci modems problemen krijgen terwijl een externe het dan gewoon doet.
met name LT winmodem (Lucent) vind ik volkomen kut.
Extern!
Heb je nooit problemen met com-poorten, en je weet 100% zeker dat je geen win-modem hebt. Die zijn namelijk Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
Heb je nooit problemen met com-poorten, en je weet 100% zeker dat je geen win-modem hebt. Die zijn namelijk Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
Houdoe
Pagina: 1