Toon posts:

[BC3] Doe het zelf @HOME

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mij opgegeven voor @home, kom ik er nu achter dat ze ook een dhz-pakket hebben (zonder ethernetkaart), volgens hun helpdesk moet je dat niet doen, heeft iemand hier ervaring mee:
Wat voor kaart heb ik nodig en wat kost het?
Hebben ze gelijk dat het moeilijk is en niet veel goedkoper?

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-08 23:29

Klippy

Still Game

DHZ pakket bij @home???
In elk geval kan je t wel zelf, is totaal nix aan, kabelmodempje aansluiten, UTPtje erin erin en internetten maar!! :)
Maar ik wist niet dat ze bij @home DHZ hadeen... of heb je het over ADSL nu??

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

DHZ-Pakket bij @home?? Nog niets van gehoord of gelezen.

Het is verder niet zo moeilijk hoor :
- Verdelertje inpluggen op je T.V./Radio aansluiting.
- Kabeltje van verdelertje naar je kabelmodem.
- Ethernetkaartje in je computertje bouwen ( maakt niet uit welke kaart )
- Kabeltje van Ethernetkaart naar je kabelmodem
- Computertje opstarten, je computernaam effe aanpassen naar je @home account en je werkgroep effe op @home zetten
- Klaar is klarie!! :)

Moet @home nog wel effe in de kast buiten je aansluiting regelen! Anders werkt het niet.

Tip : Zeur over dat je streepen op je t.v. hebt, pompen ze je bandbreedte op! Althans deden ze bij mij :P

Verwijderd

Je moet hun de eerste keer opbellen om je account te laten activeren.

• Klippy
  • Laatst online: 18-08 23:29

Klippy

Still Game

Op donderdag 12 april 2001 16:14 schreef Vagabond het volgende:
Tip : Zeur over dat je streepen op je t.v. hebt, pompen ze je bandbreedte op! Althans deden ze bij mij :P
Echt waar?? Dat zou handig zijn! >:)
Maar hoeveel heb je nu dan? Voor mij mogen ze die upload snelheid wel es ff flink verhogen!

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

DHZ-pakket is een pilot. Alleen in Enschede, Roosendaal en nog een paar plaatsen. Het kost 149 gulden en er zit wel een ethernet-kaart bij. Er komt ook gewoon een monteur langs met de kabelmodem, alleen die is dus binnen 5 mins weer weg.
Binnenkort moet in heel nederland dit pakket er komen...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• WFvN
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op donderdag 12 april 2001 16:14 schreef Vagabond het volgende:
:?
* WFvN heeft hier toch wat twijfels bij....
Dat zou volgens mij betekenen dat minimaal de hele straat meer bandbreedte heeft gekregen.... but then again... I could be wrong

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 12 april 2001 18:54 schreef Moartn het volgende:
DHZ-pakket is een pilot. Alleen in Enschede, Roosendaal en nog een paar plaatsen. Het kost 149 gulden en er zit wel een ethernet-kaart bij. Er komt ook gewoon een monteur langs met de kabelmodem, alleen die is dus binnen 5 mins weer weg.
Binnenkort moet in heel nederland dit pakket er komen...
Weet je dat wel zeker?
Ik zit boven in Groningen en volgens het HELLbureau kan je het gewoon kopen, zit geen ethernetkaart en is absoluut af te raden...
Morgen nog maar es bellen.

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op vrijdag 13 april 2001 02:08 schreef Quadrizz het volgende:

[..]

Weet je dat wel zeker?
Ik zit boven in Groningen en volgens het HELLbureau kan je het gewoon kopen, zit geen ethernetkaart en is absoluut af te raden...
Morgen nog maar es bellen.
Ik weet het zeker... Ik zit op de afdeling sales, dus ik neem je telefoontje aan... >:)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Topicstarter
Waarom wordt dat mij niet verteld, maar alleen afgeraden om dit te kopen, net van 12.20-12.45 aan de telefoon gehangen en toen de moed maar op gegeven. :(
Pagina: 1