[BC3] Wat denkt ''zeekoe'' Jorritsma nu wel niet!!

Pagina: 1
Acties:

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
open deuren intrappen = cool :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

De Tweede Kamer heeft dinsdag een motie van het Pvda-kamerlid Rik Hindriks aangenomen. Daarin pleit hij ervoor dat de overheid moet ingrijpen als er in minder dicht bevolkte gebieden geen breedbandige toegang wordt aangelegd. Op deze manier moet Nederland de groei van breedband Internet bijhouden. Minister Jorritsma (EZ) toonde zich eerder een tegenstander van de motie.

Eindelijk goed nieuws voor mensen in de rimboe? ;)

Hele artikel is hier te vinden:
http://www.emerce.nl/archives/nieuws/Regelgeving/12368.html

Verwijderd

offtopic:
Ieee-Zeeee-KOEEE = ICQ :P

ADSL moet overal beschikbaar zijn, jammer genoeg is dat technisch nog niet mogelijk... ik snap ook niet helemaal waarom de kamer daar moeilijk over gaat doen.

Ze moeten ook echt eens met die klauwen van de digi-infrastructeer afblijven.. en zeker als ze NIET weten waar ze het over hebben..

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:37
ADSL moet overal beschikbaar zijn, jammer genoeg is dat technisch nog niet mogelijk...
Ik kan me echter herinneren, dat er een nieuwe techniek met ADSL is ontworpen, zodat het over een grotere afstand mogelijk is. Ff spitten in m''n history...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Op donderdag 12 april 2001 09:49 schreef Ballebek het volgende:

[..]

Ik kan me echter herinneren, dat er een nieuwe techniek met ADSL is ontworpen, zodat het over een grotere afstand mogelijk is. Ff spitten in m''n history...
Dat is waar, maar daar is de theoretische snelheid wel lager [we hebben het over de zelfde topic van T-net jah].. maar pin me er niet op vast!

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op donderdag 12 april 2001 09:49 schreef Ballebek het volgende:

[..]

Ja, 8 km ipv 5 km van de centrale. Hoe dan ook zullen er altijd dorpen en boerderijen blijven die meer dan 8 km van een telefooncentrale zullen BLIJVEN. En dan bedoel ik 8 Km KABEL, en niet hemelsbreed naar de centrale toe... er zijn zat boerderijen, en kleine dorpskernen in noord-friesland die 20 km van een centrale zitten. Prima voor telefonie, en ook ISDN, maar niet voor ADSL.

BabyXL wil voor 2003 in ieder geval 90% van Nederland voorzien hebben van ADSL, ofwel alle woningen waar het technisch mogelijk is. En ik denk dat dat voor de tweede kamer ook snel zat is.

Er zijn ook lokaties denkbaar waar Breedband alleen maar verliesgevend is. De investering in een klein kabelnet met bijv. 300 huizen in een dorpskern weegt niet op tegen de inkomsten die kabelinternet daar kan genereren.

Trouwens is er wel een oplossing voor dat soort kleine gaten :) Iedereen woont in een straal van 1 km rond de plaatselijke kerk. Zet op die kerktoren een straalverbinding naar de backbone (via een telefooncentrale binnen 30 km ofzo), en een zender die binnen een straal van 1 km digitale UMTS achtige verbindingen kan maken... Kun je met het dorp 2 Mbit/s delen, en dat kan best! Krijg je wel weer antennes op het dak net als vroegah!

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 23:56

qless

...vraag maar...

90% van alle aansluiting in nederland zit binnen 6 km...dus das handig voor ADSL, en ISDN is in heel nederland mogelijk en daar geld een maximum van (uit mijn hoofd) 12 km voor...

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

Pagina: 1