Verwijderd
Hoe snel is nou ADSL tov kabel. Ik dacht dat adsl altijd maar 512 kbit/s download had en zo''n 128kbit/s upload. 512 kbit/s = 512/8=64 kbyte/s. Dit is nog altijd tweer keer zo langzaam als mijn chello abonnement... Of vergis ik me in de snelheden? (adsl wordt misschien straks wel interessant wanneer chello met download limiet komt, vandaar)...
Er zijn verschillende mxstream versies:
Mxstream basic: 512 kb/s up, 64 kb/s down
Mxstream extra: 1024 kb/s down, 256 kb/s up
Dus ik weet niet hoe snel je Chello is... Maar wat ook belangrijk is om rekening mee te houden, is dat je bij ADSL je eigen lijn hebt, en het kabelnetwerk een gedeeld netwerk is. Zo kan het dus bij kabel zijn dat je buurman keihard gaat downloaden en dan jouw snelheid daarvan lager wordt. Bij ADSL heb je dit niet. De aangegeven snelheden worden gegarandeerd gehaald.
Byteripper.
Mxstream basic: 512 kb/s up, 64 kb/s down
Mxstream extra: 1024 kb/s down, 256 kb/s up
Dus ik weet niet hoe snel je Chello is... Maar wat ook belangrijk is om rekening mee te houden, is dat je bij ADSL je eigen lijn hebt, en het kabelnetwerk een gedeeld netwerk is. Zo kan het dus bij kabel zijn dat je buurman keihard gaat downloaden en dan jouw snelheid daarvan lager wordt. Bij ADSL heb je dit niet. De aangegeven snelheden worden gegarandeerd gehaald.
Byteripper.
Verwijderd
op de mxstream pagina staat:
Mxstream Basic
Maximale toegangssnelheid downstream: 512 Kbit/s
Maximale toegangssnelheid upstream: 64 Kbit/s
er staat dus kbit en niet kbyte....(en dit is toch een factor 8 toch??? of heb ik het mis)
Mxstream Basic
Maximale toegangssnelheid downstream: 512 Kbit/s
Maximale toegangssnelheid upstream: 64 Kbit/s
er staat dus kbit en niet kbyte....(en dit is toch een factor 8 toch??? of heb ik het mis)
Je hebt gelijk, je kabeltje is gewoon sneler als de snelste MXsteam en daarbij is MXstream met n redelijke snelheid niet te betalen en dan blijft t inderdaad traag...
Met @home haal ik 300KB/s, MXstream komt niet boven de 120 uit...
De techniek is goed ja, maar als KPN er zo''n limiet op gaat gooien....
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Of je moet het geluk hebben om in een cistron gebied te wonen. 8MbitOp woensdag 11 april 2001 16:14 schreef LiquidSilver het volgende:
Je hebt gelijk, je kabeltje is gewoon sneler als de snelste MXsteam en daarbij is MXstream met n redelijke snelheid niet te betalen en dan blijft t inderdaad traag...
Dan heb je geluk jaOp woensdag 11 april 2001 17:25 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
[..]
Of je moet het geluk hebben om in een cistron gebied te wonen. 8Mbit
Maar noem es ff je gem download snelheid van n mooie snelle site? Bv download.com ofzo...
Wil ik toch wel ff weten of t echt zo snel is
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Als je real life snelheden wilt weten ga dan naar http://www.mordax.nl daar staan overzichten.
Pagina: 1