De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
[edit]Tuurlijk, gewoon ff een wachtwoord raden, als username intikken Femme bij het inloggen en het wachtwoord als wachtwoord en kijken of ie het doet
Sukkel...
Verwijderd
Makkelijker nog, vraag het wachtwoord gewoon aan een modje. Als je het lief vraagt weet ik zeker dat Tom, of Hlpdsk je verder helpt!
Jij bent echt wel dom.
Jij bent echt wel dom.
Vast wel... Maar of jij dat wel wilt is een tweede 
Byteripper.
Byteripper.
Tuurlijk wil ik dat weten...anders plaats iok toch geen topic...drol 
volgens mij weet jij het ook nie
volgens mij weet jij het ook nie
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
LOL 
Volgens mij ben jij echt een kloon van iemand en zit je je zo gruwelijk te vervelen op je werk dat je dit maar gaat doen
Volgens mij ben jij echt een kloon van iemand en zit je je zo gruwelijk te vervelen op je werk dat je dit maar gaat doen
Neej... ik zit altijd op een forum en daar is iemand zo kinderachtig om zijn naam nie te zeggen... dus toen kreeg ik behoefte om hem ff dood te gaan pingen....
Pagina: 1