[BC3] forum hack

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hoe kun je dit soort forums hacken... zodat je zelf een beetje de moderator/administrator uit kunt hangen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

:?
[edit]Tuurlijk, gewoon ff een wachtwoord raden, als username intikken Femme bij het inloggen en het wachtwoord als wachtwoord en kijken of ie het doet |:(
Sukkel...

Verwijderd

Makkelijker nog, vraag het wachtwoord gewoon aan een modje. Als je het lief vraagt weet ik zeker dat Tom, of Hlpdsk je verder helpt!

Jij bent echt wel dom. :)

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Vast wel... Maar of jij dat wel wilt is een tweede :Y)

Byteripper.

• BC3 Victim
Tuurlijk wil ik dat weten...anders plaats iok toch geen topic...drol :(
volgens mij weet jij het ook nie

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

LOL :)
Volgens mij ben jij echt een kloon van iemand en zit je je zo gruwelijk te vervelen op je werk dat je dit maar gaat doen :D

• BC3 Victim
Neej... ik zit altijd op een forum en daar is iemand zo kinderachtig om zijn naam nie te zeggen... dus toen kreeg ik behoefte om hem ff dood te gaan pingen....

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 10:53
Vette lamer ben je....waarschuwing 1.
Pagina: 1