Toon posts:

[BC3] Problemen met mijn Orlando 90V

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje met mijn Orlando 90V huistelefoon. Ik kan namenlijk de 1 niet meer gebruiken (toch lastig als er echt iets ernstigs gebeurt, werkt 112 niet meer). Ook de aan/uit knop werkt niet echt lekker meer.

Ik heb het toestel nu anderhalf jaar en de garantie is een halfjaar verlopen. Bij de Primafoon willen ze het toestel niet maken, maar ik kreeg wel een aanbod om een nieuw toestel tegen 30% korting aan te schaffen. :r

Nu krijg ik dus het gevoel dat dit een bekend probleem is. Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt en zo ja, wat hebben jullie er aan gedaan?
Ik heb zelf de telefoon al open gehad, maar deze bestaat voornamenlijk uit SMD, met het blote oog lijkt er niets mee aan de hand.

Kan iemand mij helpen :?

Alvast bedankt! :)

Verwijderd

is een bekend probleem met orlando''s. En met sommige orlando''s heb je dan recht op een nieuw toestel (tot twee jr na aankoop). Ik weet niet zeker of dat ook het geval mewt de 90v is.

Bel ff met 08000402.

je hebt btw wel het garantiebweijs nodig.

Verwijderd

Topicstarter
Gelukkig zitten er in dat nummer geen 1-en :D

Maar bedankt voor de tip ik zal het eens gaan proberen.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:37
Langs Primafoon gaan, krijg je meestal een nieuwe (een Orlando 70).

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

klopt. Ik wist het niet meer zeker omdat ik die nr''s niet kan onthouden.
Leg vooral de nadruk op de aan en uit knop. aan de hand van dat probleem worden ze ingeruild.

70v that is :)