[BC3] Internetten met laptop in buitenland ...

Pagina: 1
Acties:

• Holyjoe
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:46
Ik ga volgende week voor een weekje naar frankrijk ... nu zou ik graag mijn mail willen blijven lezen ... dan zal je zeggen "dan zoek je toch een internetcafe op ... " .. we zitten helaas in een dorp waar GSM geneens ontvangst heeft :)
Wel hebben vrienden een Laptop mee en ze hebben daar een telefoonaansluiting ... nu heeft die jongen 12move I-net geinstalleerd op zijn laptop ... is het nou mogelijk om in frankrijk te internetten met die laptop .. of moet je een franse provider hebben om in te kunnen bellen ...

iemand ideetjes ... ????

• maartena
  • Laatst online: 08-09-2025
Zucht... weer iemand die echt niet zonder e-mail kan :) :) Als ik op vakantie ga gaat er meestal niets mee. De telefoon blijft lekker uit, 1 keer per dag ff checken voor noodgevallen, en computers al helemaal niet.

Maar goed, je antwoord: Je kunt prima inbellen op een Nederlands nummer... alleen kost dat meer geld natuurlijk. Zal wel minimaal een kwartje per minuut zijn. Voor mail ophalen geen probleem, een piek per keer ofzo als je veel mail krijgt, maar surfen wordt al gauw onbetaalbaar....

En om nou speciaal voor die paar weken een frans abbo af te sluiten? Als het alleen maar om mail gaat dan zou ik gewoon gaan inbellen naar Nederland. Verwacht niet dat je op maximum snelheid kan verbinden, maar voor mail is dat niet zo erg.

Koop wel even ergens een france telecom stekker, de fransen hebben een andere stekker voor de telefoon :) Staat zo lullig als je daar staat met je 4-pins megastekker :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Holyjoe
  • Laatst online: 10:46
Dan gaan we maar op zoek naar een lokaal nederlands nummer ;) ...

/info mode/ het is geen gewone vakantie ... meer een werkvakantie ... huisje met appartementen woonklaar maken ... en dan kunnen we in de zomervakantie echt vakantie houden ... *D /info mode/