Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Nope, en ik ken ook nog andere mensen die servers hebben, ook nog nooit problemen gehad.
Bij @home den bosch.
Bij @home den bosch.
heb een jaar lang een complete server (alles erop en eraan invlusief authorative DNS etc) onder eigen domein gedraait, nooit wat van gehoord.
We spend our years as a tale that is told
Jongens, geloof het nou... @home is gewoon relaxt 
Ken zat mensen met servers.. horen daar nooit wat van.
Ken zat mensen met servers.. horen daar nooit wat van.
Pffff, het zou me wat worden als je geen servers zou mogen draaien:
exit ICQ, on-line games, etc. etc.
exit ICQ, on-line games, etc. etc.
Geen probs, nooit wat van gehoord, zelfs niet nu @home het weet.
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Ja, een maat van me is een keer afgesloten geweest. Hij draaide al een paar maanden lang een server. En op den duur belde hij, of ik ook niet kon internetten en dus de @home servers eruit lagen. Ik kon nog gewoon internetten. Dus belde hij op naar @home, en kreeg hij te horen dat hij was afgesloten. Hij zou worden teruggebeld door 1 of andere commissie, die zou bepalen wat ze met zijn aansluiting gingen doen. Hij is trouwens wel terug aangesloten. Maar ze waren er achter gekomen omdat hij met zijn mailserver mailtjes had verstuurt. En daar zijn ze achter gekomen en werd hij beschuldigd van het versturen van Spammail.
Hij gaf ter verdediging aan dat bij @home het mailen zo slecht ging, en dat hij daarom maar z''n eigen mailserver had opgezet, maar dat was volgens hun geen excuus.
Hij gaf ter verdediging aan dat bij @home het mailen zo slecht ging, en dat hij daarom maar z''n eigen mailserver had opgezet, maar dat was volgens hun geen excuus.
Pagina: 1