Toon posts:

[BC3] Is MXstream basic even snel als kabel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik haal +/- 60 Kb,
dit haal ik altijd i.t.t. wat ik regelmatig over kabel hoor.
Wel slechts 8Kb upload.
Verder bevalt het uitstekend.

• rnmt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

rnmt

Dr EvIL

Ik heb op dit moment internet via de kabel van Sonera, maar ik sta op het punt over te stappen... (8>

De kosten van fl 175,- per maand voor MXstream (snel) vind ik een beetje overdreven. Nu zag ik dat je voor fl 99,- per maand MXstream basic hebt.

Is Mxstream basic even snel/sneller of langzamer dan m''n kabelverbinding (ik heb nu gemiddeld 60 kb/s). En zijn er nog andere voor- en/of nadelen te noemen van Mxstream/kabel.

Wat zijn de snelheden die je ongeveer haalt met Mxstream basic :?

Throw me a freakin' bone here

• rnmt

rnmt

Dr EvIL

Als ik nou na een maandje Mxstream basic opeens zeg.."ja doe toch maar die snelle versie van Mxstream"...zou ik dan gewoon over kunnen stappen??? Ik zou toch niet eerst m''n (jaar)contract moeten vervullen :?

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me wel, verdienen ze nog meer geld aan je..
Maar misschien moet je dan wel voor een veel duurdere erthernetkaart en modem gaan,
ik heb usb, kan volgens de specs makkelijk veel sneller maar KPN bied daar voor zover ik weet alleen een basic abbonement voor aan.

• rnmt

rnmt

Dr EvIL

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
G:(Dverdomme, ik kom er net achter dat m''n abbonement bij zowel kabel-maatschappij als de provider 3 dagen geleden automatisch opnieuw met een jaar verlengd is...voorlopig dus geen Mxstream voor mij :(

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-08 18:20
Op woensdag 11 april 2001 00:46 schreef rnmt het volgende:
Als ik nou na een maandje Mxstream basic opeens zeg.."ja doe toch maar die snelle versie van Mxstream"...zou ik dan gewoon over kunnen stappen???
Als je niet zo stom bent om de usb variant te nemen wel ja.
Pagina: 1