Verwijderd

Topicstarter
ff een vraagje ...:

Wie heeft er hier een Nokia 8210 en heeft zware display problemen? daarmee bedoel ik dus dattie uitvalt .. en/of je display gewoon errug vaag doet ..
en heeft iemand toevallig dat ding al laten repareren hiervoor?
grtz!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Ik had er problemen mee. Soms wordt het helemaal ofwel gedeeltelijk zwart. Zeker als ie lang in een broekzak gezeten heeft.

Oplossing. Ander frontje.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 16:30

koornee

3!

dat had mijn 8210 ook.
vooral als hij lang in m''n broekzak had gezeten. beeld helammal weg of vage pixels in m''n scherm. even uitzetten en weer terug aan helpt dan wel.

ff terug naar de winkel en kreeg gelijk een nieuwe, nu heeft deze het niet.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:02

Fisico

by Fabian

vorige week of zo was dit een onderwerp bij kassa. Daar werd gezegd door een man van een telefoonbedrijvenclub dat 70% van de 8210 en 8850 problemen met het display heeft.

aangezien er hier 3 zijn met dit probleem zit ik goed want jullie vormen 75% van de 4 :)

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Verwijderd

Topicstarter
en werd daar ook iets gezegd over een eventuele oplossing?
grtz
en bedankt voor jullie replies ..

• Fisico
  • Laatst online: 22:02

Fisico

by Fabian

Niet echt, men vond dat Nokia haar goede naam te grabbel gooide en dat het tijd werd voor goede displays.

Maar het is dus een erkend probleem dus bij problemen ook na de garantietermijn moet het niet echt een probleem zijn.

Ik vind het niet zo''n lekker idee dat ik een telefoon heb waarvan er zoveel stuk gaan en blijf hopen dat deze heel blijft tot minimaal het einde van mijn abo, koop dan wel wat anders al zal de 8310 ofzo hetzelfde probleem hebben lijkt me

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

• Woef
  • Niet online
Wat ik heb gehoord is, dat ze alle nokia 8210''s innamen en repareerden. Dat zeiden ze in groningen bij zo''n telecom zaakje. Want ik wou er ook één en toen begon ik er over...

Verwijderd

Kan tegenwoordig lang duren die reparatie....weet niet hoe het nu zit, maar kort geleden was Nokia out of spareparts, en lagen kaduke gsm''s soms tot 8 weken te wachten op reparatie |:(

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01 15:02
Dito. Display kapot, telefoon weggebracht ter reparatie. Al 3 weken kwijt, zal nog wel even duren ben ik bang.

Houdoe

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Voor Fl.50,- hebben wij dat probleem binnen 5 minuten opgelost.....:):)
Er moet namelijk een ander rubbertje (is volgens mij omwikkeld met metaaldraad) achter het display geplaatst worden.
Mijn collega heeft op zo''n manier echt al tientallen Nokia''s gerepareerd.
Wanneer je hem naar Nokia brengt dan is ''ie inderdaad enkele weken weg.......

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01 15:02
He Gash, als jullie dat binnen 10 minuten kunnen oplossen, waarom doen die sukkels van belcompany dat dan niet? Scheelt ze 6 formulieren invullen en tig leentoestellen uitdelen.

Houdoe

Verwijderd

Topicstarter
nah ja, we zien wel ... gebeurd alleen steeds vaker dat als je je foon uit je broekzak haalt, er inderdaad vage pixelvormingen verschijnen wat niet echt hoort..
ik zit ook inderdaad aan de 8310 te denken .. heeft blauwe display, maar ja, wie vertelt mij dat dat niet dezelfde problems gaat opleveren?!
grtz
en nogmaals bedankt voor de replies!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

heb ook een probleem met die 8210, steeds als ik perongeluk buk (als hij in mijn broekzak zit) dan valt hij uit :?
en ook als ik heel lichtjes op het scherm zelf druk.
:(

39

Verwijderd

...vreemd ik wist niet dat ook de 8210''s dit soort display problemen vertoonden. dacht dat dat alleen met de 8850 was, maarja.... ik heb mijn nokia 8210 al vanaf begin december 1999, jaja 2-3 maanden voor de officiele release hier in Nederland en omstreken, en heb gelukkig dit soort problemen niet gehad ( a_LAN behoorde toen tot DE 5 officiele personen in Nederland die op dat moment de gelukkige eigenaar was van de 8210 ).... maar je bent als het goed is toch wel lid van "club nokia", het enige wat je hoeft te doen is bij de officiele service_points van club nokia je telefoon inleveren, heb je hem binnen 10 dagen terug ( hier in Eindhoven is het audio/videozaak Bombeek op de Hoogstraat "in het centrum" ).... succes allemaal....
Pagina: 1