Toon posts:

[BC3] Dashboardloos mxstream bij Planet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even n.a.v. deze draad:

[topic=155762]

Zijn er al tweakers die mxstream bij Planet Internet hebben en daar al dashboardloos mxstreamen? En zoja wat zijn dan de technische instellingen? Want volgens mij is het gewoon mogelijk per 9 april maar heeft Planet gewoon nog niet al z''n gebruikers van de technische gang van zaken op de hoogte gesteld :(.

De generieke gebruikersnaam weet ik al via dat andere topic, verder begreep ik niets van de daar geciteerde gebruiksaanwijzing.

• micebec
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:20
Bij mij werkt het gewoon.

Gewoon bij de verbing met internet

je logincode: (logincode intikken)@adsl-comfort (of advanced, afhankelijk van je verbinding)

Dan je password intikken.

Maar soms wilt het wel eens weigeren.

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Dus, de rest van de instellingen voor de inbelverbinding en de LAN-verbinding met het ehthernet-modem kunnen hetzelfde blijven?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:44

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hier doet-ie ''t prima (Utrecht). Ik vind het ook maar matig dat ze bij Planet alleen een brief rondsturen met erin "dat de inlogprocedure gaat wijzigen"...

Nu eens kijken of we die kutserver kunnen vervangen door een goedkope router. :9

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 april 2001 10:26 schreef JvS het volgende:
Hier doet-ie ''t prima (Utrecht). Ik vind het ook maar matig dat ze bij Planet alleen een brief rondsturen met erin "dat de inlogprocedure gaat wijzigen"...

Nu eens kijken of we die kutserver kunnen vervangen door een goedkope router. :9
Ja, maar hoe doet ie het prima dan, ik begrijp nog steeds niet precies hoe je je instellingen moet zetten. Werk je bijv. nog met VPN of moet je nu gewoon inbellen met het modem?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:44

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 11 april 2001 10:29 schreef quadraplex het volgende:

[..]

Ja, maar hoe doet ie het prima dan, ik begrijp nog steeds niet precies hoe je je instellingen moet zetten. Werk je bijv. nog met VPN of moet je nu gewoon inbellen met het modem?
Alles laat je hetzelfde staan, alleen:

In plaats van dat F1000xxxxx maak je van gebruikersnaam Je_inlognaam_van_planet@adsl-comfort (voor basic adsl).

En in plaats van het Mxstream wachtwoord (dat bij dat F1000 nummer zat) typ je je Planet wachtwoord in.
Dat doe je dus allemaal in dat "dial-up" schermpje naar mxstream.

Als je dan met die gegevens inbelt kan je gelijk internetten, zonder dat je eerst naar zo''n (*^)_&%)-pagina van planet moet ofzow...

simpel toch?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Ja. da''s perfect :)!
Tnx.
Pagina: 1