[BC3] BabyXL? MXStream? Cistron?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ben een beetje aan het inlezen in ADSL, want ik denk erover om over te stappen van Chello naar ADSL.
Maar nu lees ik over verschillende aanbieders van ADSL, nog los van de verschillende providers. Wat is het verschil tussen deze aanbieders? En hoeveel kost BabyXL eigenlijk? Op hun site is nergens iets over prijzen te vinden.

(Heeft iemand trouwens ervaring met Cistron??)
Dank.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Cistron alleen in Delft en nog een paar anderen (?) :( Dus die valt snel af.

DIT IS MIJN WEBSITE

• BC3 Victim
volgens mij maakt babyxl gebruik van cistron, maar verbeter me maar als het niet klopt

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op dinsdag 10 april 2001 21:11 schreef rjwonder2000 het volgende:
volgens mij maakt babyxl gebruik van cistron, maar verbeter me maar als het niet klopt
Ik verbeter je :)

• BC3 Victim
Cistron is ook in Amsterdam verkrijgbaar (en daar woon ik dus toevallig).

Verwijderd

Op dinsdag 10 april 2001 21:28 schreef grifti het volgende:
Cistron is ook in Amsterdam verkrijgbaar (en daar woon ik dus toevallig).
Onzin

• BC3 Victim
Ik ben net op de website van Cistron wezen kijken en daar staat Amsterdam heel leuk op het lijstje van plaatsen te zijn:
http://www.cistron-telecom.nl/helpdesk/edit.faq.shtml#paragraphtitle2

Of ben ik nu gek en snap ik er niets van??? :P

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 10:35

xxfile

\/ It's me \/

Okee, wanneer komt cistron naar Groningen:(?

Nieuw, nu met Twitter

• pyravex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03-2023

pyravex

wa jij bob,stoel moet er staan

bij babyXL moet je een extra lijn nemen omdat KPN de lijn niet wil omzetten naar digitaal ofzoiets, heb het laatst uitgezocht maar het kwam er op neer dat je voor babyXL
(die ook adsl voor Deamon regeld) een extra lijn nodig hebt alleen voor adsl dus.... :(

|we live in the history of a mad man Mr. G |

Verwijderd

Op dinsdag 10 april 2001 21:50 schreef grifti het volgende:
Ik ben net op de website van Cistron wezen kijken en daar staat Amsterdam heel leuk op het lijstje van plaatsen te zijn:
http://www.cistron-telecom.nl/helpdesk/edit.faq.shtml#paragraphtitle2

Of ben ik nu gek en snap ik er niets van??? :P
Als je goed leest staat daaar dat Amsterdam in Fase 1 zit... Die is alleen nog lang niet afgerond...

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
En believe me... totdat je daadwerkelijk aangesloten wordt heb je meer rimpels op je gezicht :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Ja het is zwaar balen dat cistron niks verder uitrolt :'( Ik denk ook dat ze binnenkort wel helemaal zullen verdwijnen. Ik had ergens gelezen dat ze in geld nood verkeerden en dat hun directuer opgestapt was. Is wel zwaar :r want ik heb bijna 2 jaar gewacht op een aansluiting bij hun maar er wordt gewoon niks uitgerold volgens mij..

• BC3 Victim
Hoi Guys,

ik werk al een tijdje bij Demon op de helpdesk en daar worden we ook plat gebombardeerd onder de vragen over de verschillende ADSL vragen. Kijk op http://www.demon.nl/sales/accounts/dslindex.html voor uitleg bij de produkten die Demon aanbiedt. Op dit moment hebben we BabyXL en Versatel. Verschillen zijn niet heel erg groot. BabyXL vind ik persoonlijk favoriet, maar die hebben op dit moment nog niet zoveel aansluitingsgebieden als Versapoint. Die 2e lijn is nu voor heel veel mensen nog noodzakelijk, maar Versapoint is al een stukje verder met de twist met KPN over linesharing. Die hebben nu al gebieden in Amsterdam (NU NOG EEN TEST) waar de 2e lijn dus niet meer aangeschaft en aangesloten hoeft te worden.

• BC3 Victim
Overal lees ik dat het MXStream basis abbonnement f 99,- kost, waarom kost het bij Demon Internet dan f 149,85.
Is Demon zoveel beter dan al die anderen (ik noem xs4all, planet, wannadoo, zon)??

• AkaXakA
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-03 16:12

AkaXakA

Just Kidding...

Op woensdag 11 april 2001 19:16 schreef grifti het volgende:
Overal lees ik dat het MXStream basis abbonnement f 99,- kost, waarom kost het bij Demon Internet dan f 149,85.
Is Demon zoveel beter dan al die anderen (ik noem xs4all, planet, wannadoo, zon)??
Die 99 is voor het BASIC abb. 149 is voor ADVANCED abb. dat is bij alle aanbieders zo.

(99 = 50 KPN + 49 ISP; 149 = 60 KPN + 89 ISP :'()

8-)

http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...

• BC3 Victim
Bij Demon is f 149,85 toch echt voor 512 Kbps, dus geen fast/advanced van 1024 Kbps.

Pagina: 1