Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[BC3] gratis GSM abonnement wie weet meer??

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mensen ik hoor steeds vaker dat er bedrijven zijn die gratis abonnementen aanbieden of voor weinig! zo las ik laatst dit:

Voor een Telfort clarety 120 belminuten bundel 40.- waarvan je binnen 8 weken van de aanbieder 30 gulden per maand terug krijgt! dus voor 10.- kan je 120 minuten bellen.
Voorwaarde je moet een telefoon hebben die geunlocked is (sim-unlock)
Duur van contract is 1 jaar! ze maken echt 30.- X 12 maanden =360.- gulden over op je rekening!

Wie kan mij vertellen of die een instinker is. Voor niets gaat de zon op maar wie weet meer. Kijk voor gratis gsm abonnement bijvoorbeeld op www.bellen.com

Geef even je ervaringen van dit aantrekkelijke gedoe!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-11 17:38

Blauw

De Schreeuw

Even voor alle duidelijkheid;
Aanbiedingen waar je niets voor zou hoeven te betalen, gratis een ongekend bedrag aan belminuten zou krijgen of een gratis telefoon bestaan gewoon niet. Er zijn altijd kleine lettertjes die ervoor zorgen dat je altijd ongeveer net zoveel betaald uiteindelijk als dat je net niet van plan was.

Verwijderd

Psies ze hebben gewoon heeele hoge gesprekskosten enzo

niet intrappen, ga gewoon naar een winkel bij je in de buurt

• supershoe
  • Niet online
Ik ken mensen die zo''n gratis abbo hebben. Je moet dan echter wel al een telefoon hebben die simlock vrij is om daar je nieuwe sim met abbo in te doen.

Ik hoorde een keer van iemand dat ze dit gratis kunnen aanbieden omdat ze van de GSM provider een soort subsidie krijgen voor de telefoon die ze bij het abbonement verkopen. Alleen hier wordt geen telefoon verkocht, maar ze krijgen wel die subsidie! Daardoor kunnen ze dat abbo dus gratis aanbieden.

<edit>foutje</edit>

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Het is idd zo goedkoop omdat ze veel kosten besparen op die GSM die er niet bij hoeft.

Reken maar, een GSM kost algauw 600 piek. Neem een abo van 600 piek voor 1 jaar, en je bent als verkoper net zoveel geld kwijt.

As simple as that, vriend van mij heeft zo''n Dutchtone 360 abo, en heeft netjes z''n geld terug gestort gekregen na 2 maanden.
Is gewoon nieuwe vorm van abonnementen verkopen :)

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:09

RKD

en werkt heel perfect spreek uit ervaring

iRacing Profiel

Verwijderd

Jep.. mijn jaartje abonnement zit er bijna op. Ik hoef geen nieuwe telefoon, dus ik ga ook lekker zo''n goedkoop abonnement aanvragen. Ben Vaak voor nog geen 10 piek per maand geloof ik >:)
Weet iemand eigenlijk of nummerbehoud ook mogelijk is als je bij dezelfde provider een nieuw abonnement afsluit??

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
Bij dezelfde telecom aan nummerbehoud doen is niet mogelijk (bij Dutchtone teminste).
De winkel krijgt een subsidie, die dus best wel redelijk is, voor het eerste jaar dat je een abbonoment hebt bij een telecom bedrijf. Sommige van deze winkels geven deze subsidie terug aan de klant. Na een jaar krijgen ze niks meer (voor zover ik weet), en moet je gewoon de volle pond betalen. Maar ja, je kan weer opzeggen ;) En opnieuw beginnen.

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb zo''n abo. Alleen dan 60 min per maand. Het enige dat ik heb betaald is de verzend/admin kosten á 25 piek. En toen werd er 330 op mijn rekening overgemaakt, en in totaal word er afgeschreven door telfort: 30*9(3 maanden gratiz van telfort), en 85 aansluitkosten.

Die 330 piek had ik 2 maand voor de eerste rekening werd gestuurd door telfort.

Ik ben er zeer tevrede mee.

Was btw bij www.gsm.nl, maar is nu duurder geworden volgensmij.

I, for one, like Roman numerals

Verwijderd

Hoe ongelooflijk, maar het bestaat echt. Zelf heb ik nu een libertel 240 abo en betaal per maand maar f 40,- na het teruggestorte bedrag. En nog beter, binnen een maand stond mijn geld op mijn rekening.
Kijk ook eens op
http://gomobile.nl

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 13:35

Geckoo

Good news, everyone!

Alle verhalen die hier boven staan kan je ook zo invullen voor Dutchtone met het voordeel dat je smsjes van je bel minuten afgaan.
(en voor iemand zoals mij is dat wel handig maar ik heb een andere manier om gratis te smsen >:) )
En het klopt echt.... vriend van me heeft het
kijk anders <url>http://www.resultonline.com/gsmweb/verrekening.htm </url> hier

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• ArthurMorgan
  • Niet online
ik heb het zelf en het werkt prima, heb hem zelf bij telecom.nu gekocht en er staat daar precies wat en hoeveel je moet betalen, en je kunt er ook vaak best een goedkope (lees ouderwets model) bijkrijgen. Als je een normaal abbo neemt krijg je zelfs een nieuwe telefoon spotgoedkoop.....

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Pagina: 1