Ik heb hier een leuk kastje waarmee ik met simkaarten kan experimenteren maar nu heb ik alleen de PIN 2-code van Ben, Dutchtone of Telfort (prepaid) nodig.
Kan iemand mij helpen?
Kan iemand mij helpen?
We see things as we are, not as they are
Inderdaad...
"If u do something do it with style, or do it at all."
ik zegook niet dat zeniet bestaan maar niet hierOp dinsdag 10 april 2001 22:55 schreef koen het volgende:
pin2 bestaat wel, alleen worden de diensten die je ermee uit kunt voeren door de providers nog niet ondersteund.
pin2 code is standaard 0000 en er schijnt ook zoiets te zijn als een puk2 code, voor het geval je de pin2 te vaak verkeerd intoetst. maar waar je die puk2 code kunt krijgen is mij een raadsel, de providers weten hem niet en fabrikanten van de toestellen ook al niet
dus wat je er nou mee kunt?
"If u do something do it with style, or do it at all."
Verwijderd
Verwijderd
zoals ik al zei in eerdere post: aan de pin2 heb je niets, ondersteund sim niet. Dus maw het tst kan het wel aanbieden. De tellers zullen gewoon niet werken edOp woensdag 11 april 2001 16:07 schreef _QW_ het volgende:
Wat je ermee kunt?
Bepaalde kosten en dergelijke instellen, bs gewoon, sommige toestellen kan het wel eens handig zijn.
Maar ja, wij zijn tweakers dus willen ook ALLES kunnen, of we er iets aan hebben is iets anders.
Verwijderd
dat was waarschijnlijk de beveiliginscode die jij bedoeld.Op woensdag 11 april 2001 21:06 schreef Tweaky het volgende:
Pin2 op m''n Dutchtone kaart was 12345
Stond ook standaar in het boekje wat d''r bij zat.
We see things as we are, not as they are
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dat is dus het fabeltje wat ze je vertellen jaOp donderdag 12 april 2001 17:15 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Ik heb 3x een verkeerde PIN2 ingetoetsd op mijn Dutchtone Allin 180 toestel en belde dus naar de klantenservice. Wat blijkt, PIN2 en PUK2 wordt niet gebruikt en heb je dus niet nodig
Verwijderd
K*T.Op donderdag 12 april 2001 15:28 schreef TutanRamon het volgende:
dat was waarschijnlijk de beveiliginscode die jij bedoeld.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq