Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BC3] Wie weet de PIN 2 van Ben,Dutchtone of Telfort?

Pagina: 1
Acties:
  • 307 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Ik heb hier een leuk kastje waarmee ik met simkaarten kan experimenteren maar nu heb ik alleen de PIN 2-code van Ben, Dutchtone of Telfort (prepaid) nodig.
Kan iemand mij helpen? :?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-11 09:02
De standaardcodes bedoel je?

DIT IS MIJN WEBSITE

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-11 09:13
Naar mijn weten, is alleen de exploitant zelf in het bezit van de pin2-codes.

We see things as we are, not as they are

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ksnap die pin 2 nooit :?

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-11 18:11

Roy

Hobbies?

Nee, ik begrijp die krengen ook al niet, ik moest in mijn telefoon (telfort) iets instellen, en volgens het boekje kon het allemaal, maar toen moest ik een PIN2 invoeren, en tsja, die weet ik niet :(

Anders moet je misschien ff bellen naar Telfort/Ben/Dutchtone ???

Inderdaad...

• jazzVL
  • Laatst online: 06-08 19:19
pin2 bestaat volgens mij in europa niet

"If u do something do it with style, or do it at all."

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
pin2 bestaat wel, alleen worden de diensten die je ermee uit kunt voeren door de providers nog niet ondersteund.
pin2 code is standaard 0000 en er schijnt ook zoiets te zijn als een puk2 code, voor het geval je de pin2 te vaak verkeerd intoetst. maar waar je die puk2 code kunt krijgen is mij een raadsel, de providers weten hem niet en fabrikanten van de toestellen ook al niet |:(
dus wat je er nou mee kunt?

Verwijderd

Gash, aan Ben pin2''s kan ik aankomen, email even naar thapretender@hotmail.com ...

• conceicao
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-04-2024
Pin2/puk2 codes worden inderdaad niet ondersteund door de Nederlandse sim-kaarten.
Ze zijn echter wel op te vragen bij de provider, maar vaak moet je hier dus voor betalen. Je hebt alleen niets aan de diensten die dus wel aangeboden worden op het toestel. (De pin2 is overigens niet standaard 0000.)

• jazzVL
  • Laatst online: 06-08 19:19
Op dinsdag 10 april 2001 22:55 schreef koen het volgende:
pin2 bestaat wel, alleen worden de diensten die je ermee uit kunt voeren door de providers nog niet ondersteund.
pin2 code is standaard 0000 en er schijnt ook zoiets te zijn als een puk2 code, voor het geval je de pin2 te vaak verkeerd intoetst. maar waar je die puk2 code kunt krijgen is mij een raadsel, de providers weten hem niet en fabrikanten van de toestellen ook al niet |:(
dus wat je er nou mee kunt?
ik zegook niet dat zeniet bestaan maar niet hier
in azie maken ze er wel gebruik van

"If u do something do it with style, or do it at all."

Verwijderd

Pin2/Puk2 en zelfs Pin3 worden in Europa gewoon ondersteund, ze worden alleen niet aan klanten gegeven, misschien in uitzonderings gevallen na lang wachten krijg je een keer je pin2 maar voor de rest kun je het wel vergeten, mocht je ze toch nog allemaal willen en je hebt telfort, mail me maar ff ofzo, zit dan wat minder lange wachttijd aan ;)

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-11 13:27
Domme vraag?

Wat kun je daarmee?

Verwijderd

Wat je ermee kunt?
Bepaalde kosten en dergelijke instellen, bs gewoon, sommige toestellen kan het wel eens handig zijn.
Maar ja, wij zijn tweakers dus willen ook ALLES kunnen, of we er iets aan hebben is iets anders.

• conceicao
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-04-2024
Op woensdag 11 april 2001 16:07 schreef _QW_ het volgende:
Wat je ermee kunt?
Bepaalde kosten en dergelijke instellen, bs gewoon, sommige toestellen kan het wel eens handig zijn.
Maar ja, wij zijn tweakers dus willen ook ALLES kunnen, of we er iets aan hebben is iets anders.
zoals ik al zei in eerdere post: aan de pin2 heb je niets, ondersteund sim niet. Dus maw het tst kan het wel aanbieden. De tellers zullen gewoon niet werken ed

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Om een simkaart te kopieren heb je de Pin 2 nodig een andere nuttige functie heeft het volgens mij niet.........

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-11 19:22
nou, k kan nix opslaan in mn tel zelf omdat k de pin2 nie heb. tog wel jammer. :(

Verwijderd

Pin2 op m''n Dutchtone kaart was 12345
Stond ook standaar in het boekje wat d''r bij zat.

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-11 09:13
Op woensdag 11 april 2001 21:06 schreef Tweaky het volgende:
Pin2 op m''n Dutchtone kaart was 12345
Stond ook standaar in het boekje wat d''r bij zat.
dat was waarschijnlijk de beveiliginscode die jij bedoeld.

We see things as we are, not as they are

Verwijderd

geen enkele ips in Nederland zet de pin2 standaard in het boekje, en het is ook niet 1 getal voor alle gms''s, bj Telfort welk nummer ik ook zoek het is steeds een andere pin2, alleen de pin3 is steeds 0000, maar dat kan ook zijn omdat geen enkel toestel pin3 heeft :)

Verwijderd

Ik heb 3x een verkeerde PIN2 ingetoetsd op mijn Dutchtone Allin 180 toestel en belde dus naar de klantenservice. Wat blijkt, PIN2 en PUK2 wordt niet gebruikt en heb je dus niet nodig

Verwijderd

Op donderdag 12 april 2001 17:15 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Ik heb 3x een verkeerde PIN2 ingetoetsd op mijn Dutchtone Allin 180 toestel en belde dus naar de klantenservice. Wat blijkt, PIN2 en PUK2 wordt niet gebruikt en heb je dus niet nodig
Dat is dus het fabeltje wat ze je vertellen ja

Verwijderd

Op donderdag 12 april 2001 15:28 schreef TutanRamon het volgende:
dat was waarschijnlijk de beveiliginscode die jij bedoeld.
K*T.
idd je hebt gelijk. |:(
Pagina: 1