Ik heb een heel vaag probleem. Het staat uitgelegd in de email die ik naar klantenservice van @home gestuurdt heb (het gequote gedeelte
).
Iemand enig idee??
Iemand enig idee??
Al sinds ik kabel heb, heb ik hetzelfde IP gehad; 212.204.164.250
Maar, op 10-04-2001 kreeg ik ineens de melding van Windows dat het IP dat ik gebruikte (ik was op dat moment online Unreal Tournament aan het spelen) een confilict gaf met een IP dat iemand anders in gebruik had.
Ik heb toen onmiddelijk mijn computer opnieuw opgestart. Na deze restart had ik ineens een ander IP (?).
Na ongeveer een half uur online te zijn geweest, kreeg ik weer de melding dat dit IP een conflict gaf met een ander.
Heb ik weer de computer opnieuw opgestart. Weer een ander IP, en weer na een half uur deze melding van een conflict op het netwerk.
Toen heb ik de helpdesk gebeld, en na 15 min. wachten kreeg ik een meneer aan de lijn aan wie ik alles heb uitgelegd. Hij heeft mij verteld dat ik de logfiles van mijn firewall (BlackICE) moest opsturen naar @home, en dat er evt. maatregelen zouden worden genomen.
Nu, 16:55 uur, heb ik IP 212.120.117.3
Maar ik weet niet of ik dit IP lang houdt, want het kan zijn dat ik weer de melding krijg van conflict op netwerk en dus weer een ander IP krijg.
Ik hoop hiermee U voldoende ingelicht te hebben.
Ik hoop dat ik mijn oude IP (212.204.164.250) weer terug krijg.
Ik heb de houder van 212.204.164.250 op dit moment getraceerd. De persoon die "mijn" IP nu in zijn bezit heeft is:
cc19618-a.
Het zou natuurlijk kunnen dat hij hetzelfde probleem heeft als mij, en dus ook een steeds wisselend IP heeft