Toon posts:

[BC3] Lastiggevallen door een modem!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik mijn mobiele telefoon heb wordt ik regelmatig gebelt door een nummer uit delft (015)...
Hartstikke leuk, maar als ik opneem hoor ik nix en als ik terugbel gaat ie gewoon over maar krijg ik daarna dat modem geluid...
Fax zou het ook kunnen zijn, maar aan de hand van de tijdstippen verdenk ik toch een modem...
Vannacht is er ook weer 3 keer gebeld, de laatste was om 01.30...
Wie heeft er geen alibi voor dat tijdstip!?>:)
Ik heb vanochtend de kpn maar eens gebeld en ik moet dus een lijst maken van 10 tijdstippen/datums...
(hoop dat degene vanavond weer probeert in te bellen een paar keer...)
Maar ik ben ondertussen wel erg nieuwsgierig...
Ik heb al uitgezocht of 065 toevallig geen kentalnummer is, maar nee...
Ik dacht nah misschien lijkt mijn nummer dan op een inbelnummer...
Heeeft iemand anders hier ook last van!?
En hoe kan ik het nummer achterhalen!?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Oh jee, is Tom weer bezig >:)

Maar ik denk inderdaad niet dat jou mobiele nummer verwart wordt met een inbelnummer (is 065 misschien iets?). Eerder iemand die een vage fax heeft die gewoon probeert te bellen ofzo en (omdat ie geen contact krijgt) het ''later'' nog eens probeert.
Ik denk dat de KPN een van de weinige is die wat kan doen.

Oh, wacht even, er is ergens zo''n pagina waar je een telefoon nummer kunt invullen en dat je dan adres krijgt enzo (omgekeerd telefoonboek).. maar die is me even ontschoten, kom ik nog wel op (of iemand anders voor mij :P)

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:35

Richard

Kuru Kuru Kururin

http://zoekopnummer.saxen.net/ Alleen hij heeft meestal niet zoveel zin om te zoeken!

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 10 april 2001 09:30 schreef IceStorm het volgende:
Oh jee, is Tom weer bezig >:)

Maar ik denk inderdaad niet dat jou mobiele nummer verwart wordt met een inbelnummer (is 065 misschien iets?). Eerder iemand die een vage fax heeft die gewoon probeert te bellen ofzo en (omdat ie geen contact krijgt) het ''later'' nog eens probeert.
Ik denk dat de KPN een van de weinige is die wat kan doen.

Oh, wacht even, er is ergens zo''n pagina waar je een telefoon nummer kunt invullen en dat je dan adres krijgt enzo (omgekeerd telefoonboek).. maar die is me even ontschoten, kom ik nog wel op (of iemand anders voor mij :P)
Iemand die gewoon via mijn mobiel me probeert te hacken :P
Maar er wordt meestal ''s avonds en ''s nachts dan gefaxt... Wie gaat er nou om half een ''s nachts faxen!? dan zijn alleen nog de nerds wakker >:):P

Denk ook dat het Tom is :P

Ik heb het nummer al eens proberen op te zoeken maar het was niet te vinden...

Verwijderd

Dit soort verhalen hoor je wel eens vaker. Vaak komt het omdat een fax ''s nachts gaat batchen (ingeprogde faxjes) en dan ingeprogrammeerde nr''s faxen gaat sturen.
Probeer eens een faxje te sturen met de vraag of ze je van de lijst willen halen. Of.. iemand vind het leuk om je te pesten :)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op dinsdag 10 april 2001 10:58 schreef Llewella het volgende:
Denk ook dat het Tom is :P
:'(

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 10 april 2001 11:04 schreef Bart_traB het volgende:
Dit soort verhalen hoor je wel eens vaker. Vaak komt het omdat een fax ''s nachts gaat batchen (ingeprogde faxjes) en dan ingeprogrammeerde nr''s faxen gaat sturen.
Probeer eens een faxje te sturen met de vraag of ze je van de lijst willen halen. Of.. iemand vind het leuk om je te pesten :)
Wow thanks voor de tip, dat ik daar zelf niet op kwam :)

Heb het volgende gestuurd:
Hallo,

Ik heb geen idee of dit een fax nummer is, maar gok het erop...

Ik wordt namelijk regelmatig "lastig gevallen" door dit nummer en als ik opneem krijg ik geen gehoor en als ik terugbel blijkt het een fax of modem te zijn.

Ook vannacht werd er door dit nummer 3 keer gebeld naar mijn mobiel, de laatste keer om 01.30
Zoals u begrijpt kan dit knap vervelend zijn, ik heb ook al kpn gevraagd om dit nummer te achterhalen, maar dan zult u me nog 9 keer moeten faxen zodat ik de tijden kan doorgeven...

Echt lastig is het geeneens maar het heeft me wel heel nieuwsgierig gemaakt...

Mijn mobiel nummer is +31XXXXXXXXXX, dit is dus het nummer wat constant wordt "lastig gevallen" door uw nummer +31XXXXXXXXX.

Graag hoor ik wat van u.

Vriendelijk groeten,

XXXXXXXXXXXXXXXXXX
En nu maar wachten op antwoord :)

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 10:53
Er zal wel iemand zo grappig zijn geweest om je mobiele nummer op te geven bij een website waar je faxen kan versturen, die dingen worden ''s nachts in batches verzonden (is goedkoper)...065 is trouwens ALTIJD een mobiel nummer (begint met 06). Ohja; It wasn''t me :).

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 10 april 2001 13:16 schreef McVirusS het volgende:
Er zal wel iemand zo grappig zijn geweest om je mobiele nummer op te geven bij een website waar je faxen kan versturen, die dingen worden ''s nachts in batches verzonden (is goedkoper)...065 is trouwens ALTIJD een mobiel nummer (begint met 06). Ohja; It wasn''t me :).
Hoe kan dat als niemand destijds mijn nummer wist?
Ik had het nummer net nieuw en niemand wist het nog...
Daarom vindt ik het juist zo raar...
Zelfs mijn ouders wisten mijn nummer niet toen het begon... Het is nu al zo''n maand of 4 aan de gang...
Ik heb alleen mijn nummer opgegeven aan boltblue voor zo''n plaatje, en die is dan ook verdacht bij me...

Verwijderd

Op dinsdag 10 april 2001 13:52 schreef Llewella het volgende:

[..]

Hoe kan dat als niemand destijds mijn nummer wist?
Ik had het nummer net nieuw en niemand wist het nog...
Daarom vindt ik het juist zo raar...
Zelfs mijn ouders wisten mijn nummer niet toen het begon... Het is nu al zo''n maand of 4 aan de gang...
Ik heb alleen mijn nummer opgegeven aan boltblue voor zo''n plaatje, en die is dan ook verdacht bij me...
Tja, misschien is dat nummer voor jou wel van iemand anders geweest!?!? En die is opgegeven voor die service.

Komt regelmatig voor dat je als je een 06-nummer belt je iemand anders aan de lijn krijgt omdat het nummer is "doorgegeven"!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Heb ik ook een keer gehad. Wat bleek: iemand had mij een fax gestuurd per email. Die fax blééf het maar proberen, elke keer wegdrukken natuurlijk. Na een halve dag was het over.

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1