[BC3] internet via satelliet

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wie heeft hier ervaring mee.........
en fff alleen de satelliet internetters a.u.b.
Ik heb (en krijg) voorlopig geen mogelijkheden tot kabel of adsl.......
Dus een reactie van een adsl of kabelgebruiker is niet helemaal objectief
(die heeft immers alternatief..)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Eeej,

Ik ben (helaas) een ISDN internetter, maar ik reageer toch ff. Het lijkt wel fijn dat Satelliet internet, maar het is alleen Downstream (kan ook wel Up, maar dan ben je nog een kapitaal per maand kwijt). Dus als je aan het internetten ben met je Schotel, moet je alsnog je telefoon/ISDN lijn open hebben. Conclusie -> Je blijft sponsor van de KNP :-(

Gr:):)tZZ

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Je moet even de search gebruiken, zoeken op satelliet

DIT IS MIJN WEBSITE

• BC3 Victim
[quote]Op maandag 09 april 2001 21:55 schreef CV_SmileY het volgende:
Eeej,

hebben. Conclusie -> Je blijft sponsor van de KNP :-(

tja....dat is wel waar, maar ik heb begrepen dat je bij het downloaden van b.v. een bestand van 500mb dit toch wel ffff aanzienlijk sneller verloopt.....en dat je
als je eenmaal het aan het downen bent, je uplink mag verbreken :)

greetz

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem maar het is inderdaad alleen maar downstream en het kost ongeveer zo''n 80 gulden per maand en de aanschaf op zo''n duizend gulden.

het gaat snel maar je geld is ook erg snel op;(

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Ik heb internet via de satelliet... Het is niet echt op aan te raden. Ten eerste zijn de eenmalige (aanschaf) kosten erg hoog (zo''n 800 piek), en het is nou ook weer niet zo super snel.
Ik zelf zit bij EON. Internetten zelf is echt 3x niks. Multicast (download on demand) is wel handig (offline downloaden met 250 kByte/s), maar om daar nou dat alles voor aan te schaffen, en 30 piek per maand te betalen ? ....
D''r zou wel een nieuwe provider komen (starspeeder), maar deze is nog steeds niet van de grond gekomen..

Ohw ja, en dan het grootste nadeel: je moet blijven inbellen, en dus tel. kosten blijven betalen... ;(

Eat my shorts !

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:34

Crusader

Arc Nature

Normaal vind ik het niet zo erg om dingen meerdere keren uit te leggen, maar dit keer ga ik het niet nog een keer doen.
Ik heb (als ex- satellinternetter) meerdere keren uitgebreide uitleg gegeven hier op GoT.

Please use the search.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• BC3 Victim
[Ik heb (als ex- satellinternetter) meerdere keren uitgebreide uitleg gegeven hier op GoT.

yep, :Z
sorry.......je hebt gelijk......had beter
eerst even kunnen zoeken.
(Dit is mijn eerste berichtje vandaar)

Please use the search.
[/quote]

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Op dinsdag 10 april 2001 09:06
schreef Picolo het volgende:

...
(Dit is mijn eerste berichtje vandaar)
Welkom!
Het quoten wil ook nog niet lekker lukken he? ;)
Komt vanzelf wel...

Verwijderd

Nou GTVR een tijdje gelede een digitale onvanger van 1500,- balletjes gekocht en ik ken m op mijn bak aansluiten en ik heb geen kabel(niet verkrijgbaar)en ADSL(technisch niet verkrijgbaar) en nu zouk graag wel eens een link naar zo`n ISP wille zien |:( en JA ik heb gezocht maar met mijn modem schiet het niet echt op en ik heb nix gevonde!
DUS:post pleasepleaseplease een link!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd

Op woensdag 11 april 2001 08:19 schreef Crusader het volgende:
http://www.europeonline.com :r

http://www.bysky.nl

Onder andere, dus....
Euhm bysky gebruikt toch ook europeonline :?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op ses-astra.com staat sateliet internet met een UPLINK en downlink
maar ik kan op die pagina verder niks vinden over prijzen of waar ik het kan bestellen.
Pagina: 1