Toon posts:

[BC3] Breedband verbinding...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon hier in zo''n plaatsje zonder kabelinternet en Mxstream. Nu wil ik toch een breedband verbinding.

Weet iemand waar dat kan? Ik heb op de site van Criston gekeken *D (http://www.cistron-teleco...orAll/edit.ADSLBlue.shtml) zou dat eventueel kunnen? :?

Misschien dat iemand weet hoeveel het kost en of waar je een huurlijn kunt kopen.. Dat zou toch ook kunnen?

Graag wat suggesties...

Verwijderd

Cistron is nu alleen in Delft en Rotterdam-West... (Ook nog Alphen a/d Rijn?)

Huurlijn kan vrijwel altijd maar dan praat je over hoge bedragen... Geloof dat een 64k lijn al 1500 kost ofzo... Laten we dan nog niet hebben over de aansluitkosten van ong. 5000 piek...

Verwijderd

Topicstarter
Ehh.. ja, da''s dan al geen optie. :'(
Niemand een betaalbare oplossing? F200,- p.mnd is geen probleem. Als het maar breedband is!

Verwijderd

Op maandag 09 april 2001 20:59 schreef fenix het volgende:
Niemand een betaalbare oplossing? F200,- p.mnd is geen probleem. Als het maar breedband is!
Helaas niet :(

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Internet via de satlliet!

Verwijderd

Zoals altijd.

Geduld ...

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op maandag 09 april 2001 20:59 schreef fenix het volgende:
Sateliet. Wel breedband, maar ook telefoonkosten. Hierbij investeer je eenmalig Hfl 1000 in een schotel, ontvanger, en internetkaart, en betaal je vervolgens ong. 60 gulden per maand. Hierbij moet je evt. een telefoonprovider abonnement bij optellen, en de telefoonkosten.

Je kunt dus wel snel downloaden (alhoewel de praktijk ervaring soms anders is) maar je bespaard absoluut niet op je telefoonkosten.

Andere oplossingen? Zijn er helaas niet, tenzij je honderden, zoniet duizenden guldens aan een huurlijn wilt besteden.

Kortom, wil je niet verhuizen, dan zit je voorlopig nog met telefoonkosten. Er is hoop, in 2003 wil BabyXL meer da 90% aangesloten hebben op DSL. De overige 10% woont op meer dan 5 km afstand van een telefooncentrale, en hebben dus pech.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1