Toon posts:

[BC3] T28 vs S35

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Yo mensen :)

Ik wissel regelmatig van gsm, om de 4 maanden ofzo, maarre, heb nu de T28 , en ben ik verder heel tevreden mee enzo, af en toe wat weinig bereik en die kutantenne, maar goed.

Nu kan ik hem met een kennis zo omruilen tegen zijn siemens s35 i, zonder bijbetaling van beide kanten, hij levert er nog een headset extra bij.

Is dit slim ? Heeft er iemand ervaring met beide telefoons ? Is de S35 i een fijne telefoon ? Wat vinden jullie, ik heb nog een week om erover na te denken

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Kijk voor veel ervaringen eens op http://www.kieskeurig.nl maar goed, ik zou het wel doen, design s35 net iets mooier

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
ik zou die t28 houden heb het niet met siemens

"If u do something do it with style, or do it at all."

Verwijderd

Heb nu een paar maanden de S35, en ik moet zeggen dattie zeer goed bevalt (vooral de IR functie icm met m''n palm :)).
Goed geluid, goed ontvangst. Zeker geen miskoop (of -ruil)

Verwijderd

Ruilen! :Y)

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ruilen!!! voordat ie zich bedenkt!!!
Ik heb de S35i nu al een maand of 4 - 5, en ik moet zeggen dat ie perfect bevalt!

Verwijderd

ik ga dus echt wel voor de S40 die is pas echt cool !

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik vind persoonlijk Siemens wat minder. Dus ik zou hem gewoon houden. Die headset ga je toch niet gebruiken trouwens.

Verwijderd

ik heb eerlijk gezegd nog geen ervaringen met siemens maar ze maken wel mooie toestellen kan iemand zijn ervaringen eens delen ik heb gehoord dat ze vaak vastlopen enzo....

• rnmt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

rnmt

Dr EvIL

Ik heb geen ervaring met Siemens, maar ik heb de T28s nu een half jaartje en hij bevalt me uitstekend...nooit problemen, ziet er cool uit (zelfs de antenne begint er na 6 maanden leuk uit te zien) en Ericsson komt regelmatig met nieuwe hebbedingetjes die je weer kan aansluiten op je T28tje...

Gewoon die T28 houden dus!!! :P

Throw me a freakin' bone here

Verwijderd

Heb zelf nu maar een samsung 110 gekocht want ik was totaal niet tevreden over de t28. Hij viel af en toe uit --> voer pincode in. Kun je zeggen who cares, maar altijd als je in een belangrijk gesprek bent. En nu doet de t28 helemaal niks meer want het klepje ligt eraf >:) Ben benieuwd of ik van de verzekering een nieuwe krijg.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:01
dan ben je er wel erg onvoorzichtig mee

Verwijderd

Topicstarter
Wisselende replies, ik weet het niet, zucht... :'(

Verwijderd

Topicstarter
De S35 is in afmetingen wel weer groter dan de T28....

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:06

4POX

Everybody is wired

Op maandag 09 april 2001 23:23 schreef rnmt het volgende:
Ik heb geen ervaring met Siemens, maar ik heb de T28s nu een half jaartje en hij bevalt me uitstekend...nooit problemen, ziet er cool uit (zelfs de antenne begint er na 6 maanden leuk uit te zien) en Ericsson komt regelmatig met nieuwe hebbedingetjes die je weer kan aansluiten op je T28tje...

Gewoon die T28 houden dus!!! :P
Klopt.. Want opdat Ericsson nu ook de T20 heeft.. En de dingetjes van de T20 kun je ook op de T28 drukken.. :):)

AKA Rinkel weblog

• rnmt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

rnmt

Dr EvIL

Lijkt me duidelijk toch: T28 RulezZZ >:)

Throw me a freakin' bone here

Pagina: 1