ik heb vorige week iets gelezen over een aanbieder die het gebruik van internet over de telefoon voor een vast bedrag per maand zou aanbieden. Weet iemand hoe dit bedrijf heet ??
(kabel en mxstream kan ik gvd niet krijgen nog:()
(kabel en mxstream kan ik gvd niet krijgen nog:()
WorldCom of WebGate?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
worldcom, daar heb ik iets over gehoord ja
Op de worldcomsite www.wcom.nl lees je er nog niks over en mailtjes lezen doen ze ook niet
BorgDOS 5.0: Assimilate another (Y/N)?
Verwijderd
Die link gaat over de doorstart van Superweb, waarbij ze blijkbaar ADSL gaan aanbieden...Op maandag 09 april 2001 14:12 schreef muts het volgende:
supernep ????
http://www.webwereld.nl/nav/n?7224
Check de topictitel en je ziet dat het dus niet relevant is
Wish doet toch ook daaraan, of loop ik weer achter
Wish, Wanadoo en Zonnet...
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
Wanadoo Smartpack 30 is erg goed vind ik zelf.. ze gebruiker ook die compressie techniek voor ISDN... tis echt supersnel... je maakt maandelijks die 30 uur op wanneer je maar wil en extra uren tegen normaal KPN tarief waarop je dan dus het voordeel hebt tov andere providers que snelheid
nou mijn uren houden ze anders maar slecht bijOp maandag 09 april 2001 22:17 schreef the_undertaker het volgende:
Wanadoo Smartpack 30 is erg goed vind ik zelf.. ze gebruiker ook die compressie techniek voor ISDN... tis echt supersnel... je maakt maandelijks die 30 uur op wanneer je maar wil en extra uren tegen normaal KPN tarief waarop je dan dus het voordeel hebt tov andere providers que snelheid
Ik heb die worldcom ook een mailtje gestuurd. Het is dus gewoon nog niet te doen hier in Nederland. Ik bedoel gewoon 100 piek ofzo in de maand en dan onbeperkt internetten
we zien wel...
we zien wel...
Verwijderd
Superweb is failiet, maar Wanadoo heeft de service overgenomen.
kijk anders eens op www.xgratis.nl , staat een overzicht van internetaanbieders.
kijk anders eens op www.xgratis.nl , staat een overzicht van internetaanbieders.
Overgenomen door wanadoo??? wat een onzin weer, denk na voordat je onzin uitkraamt, |:(|:(Op dinsdag 10 april 2001 08:43 schreef Toverstaf het volgende:
Superweb is failiet, maar Wanadoo heeft de service overgenomen.
|:(
|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(Op dinsdag 10 april 2001 17:41 schreef Toverstaf het volgende:
edit.
Zonnet heeft de service overgenomen.
WHAHHHAHAHAHHAHAHAHAHHHAAHHOp dinsdag 10 april 2001 17:41 schreef Toverstaf het volgende:
edit.
Zonnet heeft de service overgenomen.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Pagina: 1