[BC3] KPN Webvox trubbels....

Pagina: 1
Acties:

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Sinds eergister heb ik een ISDN aansluiting thuis, maar ik heb problemen met mijn Webvox.

Ik heb em aangesloten op m''n USB poort en gewoon alles netjes geinstalleerd. Op de andere USB-poort heb ik m''n muis hangen.

Zodra ik ga inbellen en verbonden ben met internet dan wordt de verbinding na 3 a 4 seconden verbroken en plots doe ook mijn muis het niet meer. En ookal sluit ik de muis aan op de PS/2-poort dan nog wordt na het inbellen vrij snel de verbinding weer verbroken. daarna kan ik ook niet meer inbellen, dan lijkt de webvox niet meer te reageren. Er zijn meer mensen hier die probs hebben met de webvox heb ik via de search vernomen, dus er zou toch iemand moeten zijn hier die de oplossing weet ! Please help me out !

Verwijderd

Heb je tussen je nt1 en je webvox meer als 10meter kabel?
Zoja, zet en een tsplitter tussen (in primafoon,m is zwart). Hier zit nl. een een eindweerstand in. Heb je ook problemen met gewoon bellen?

Sluit de webvox ook eens aan op je seriele poort.

(als je zelfbouw kabel hebt, controleer dan ff of je de draadjes goed hebt aangesloten. Doe dit aan de hand van de klusfolder van primafoon of de handleiding die bij doehetzelf plugs zitten).

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Nee, de kabel die ertussen zit is niet langer dan 10m, daar kan t niet aan liggen...telefoneren werkt ook gewoon goed, en de bekabeling is aangelegd door iemand van KPN, dus dat zou in orde moeten zijn, weet ik wel zeker trouwens, ik was erbij :)

Maar de serieele oplossing had ik gister al geprobeerd, maar toen vond ie geen modem op com1 en com2. Maar wat is dit nou voor onzin, kwil gewoon via de USB aansluiting werken, dat moet toch gewoon kunnen :?
Of is''t weer zo''n KPN wanproduct :P

Verwijderd

Wazig, het lijkt toch meer op een hardware conflict (kan dat via usb?). Ikzelf heb het op een seriele poort aangesloten bij iemand thuis. Geen enkel probleem alles werkte.

Wat je ook kan proberen is ff bellen met 0900-8642 . Klopt het kost geld maar als het een bekend probleem is ben je er dan in een paar minuten vanaf.

/me vind de webvox een mooie en goedkope oplossing!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Idd, ''''t is een mooi apparaat.......als het werkt tenminste ! maargoed, ik zal vanavond dan maar nog es gaan stoeien met de serieele aansluiting en ff wat geld uitgeven aan dat 0900-nummer :(