[BC3] Sonera of Chello, wat is sneller???

Pagina: 1
Acties:

• rnmt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

rnmt

Dr EvIL

Topicstarter
Wie helpt me uit de brand?

Ik heb nu ongeveer een jaar internet via de kabel (kabelmaatschappij UPC). Op dit moment gebruik ik hiervoor Sonera. Over een paar weken loopt m''n contractje met sonera af...ik kan dan kiezen om bij sonera te blijven of over te stappen naar Chello. M''n downloadsnelheid is (met download accelerator) op dit moment gemiddeld 60 kb/s. M''n buurman heeft chello en haalt gemakkelijk 2x zo''n hoge snelheid :( als mij.

Hij heeft wel een veel snellere PC en ook de kabels die vanaf het kabelmodem naar z''n PC lopen zijn véél korter; ik kan me echter niet voorstellen dat dit zoveel snelheidsverlies betekent voor mij.

Is Sonera gewoon nog slechter dan Chello, of heeft het misschien iets te maken met het feit dat UPC (Chello dus..) mijn kabelmaatschappij is... :?

Ik kan natuurlijk ook gewoon overstappen naar MXstream van KPN...maarja dat kost meteen ook flink wat meer, dus ik blijf dan liever bij de kabel..

Wat moet ik doen???

Throw me a freakin' bone here

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-08 21:46

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Ik haal ook met Chello 150/170k/bs met Download Accelerator + .

Het ligt aan je zelf om de keuze te maken , ik moet wel zeggen dat het af en toe heel snel gaat hier :P

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Verwijderd

Sonera is afgeknepen op 64 kb/s Chello op 187,5 kb/s... Vandaar de verschillen...

• rnmt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

rnmt

Dr EvIL

Topicstarter
Bedankt voor de info...dus dat wordt dan overstappen naar Chello

..Alleen irri dat je dan je oude email-adres weer kwijt bent...is er ook niet zoiets als email-behoud???

:D

Throw me a freakin' bone here

Verwijderd

Op maandag 09 april 2001 16:37 schreef rnmt het volgende:
Bedankt voor de info...dus dat wordt dan overstappen naar Chello

..Alleen irri dat je dan je oude email-adres weer kwijt bent...is er ook niet zoiets als email-behoud???

:D
je kan toch zoiets gebruiken als e-mail forwardding?

gewoon een account @mail.com en continu laten forwardden, veranderd je meeladres nooit :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik kom met chello boven de 180kbs, niet afgeknepen dus :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Mordax geeft je ook wel een goed overzicht.

Chello is idd sneller.

• Shadowtje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:26

Shadowtje

Shadow

chello nemen!!!!
heb sonera maar upload moet daar nog uitgevonden worden.
bel je die helpdesk, durven ze nog te zeggen dat ik een ander ftp-prog moet gebruiken (het zou aan mij liggen) |:(
gelukkig kan ik nu overstappen naar mxstream...

dit is geen link

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 07:08
Sonera zuigt.

We see things as we are, not as they are

Verwijderd

sonera zuigt idd jah...

Maarre ik heb wel degelijk hoge snelheden gehaald, wel eenmalig maar ok...
Heb 1 keer genapsterd met 150 kB/sec...
Pagina: 1