Toon posts:

[BC3] FTP server vraagje.. hopenlijk kan dit..

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een FTP server opstarten. Maar ik wil daarvoor de FTP van Sonera van gebruiken, want m''n upload is 3 x niks, max 5 a 6 kb/s, en dan hou ik zelf niets meer over. :) Maar de server van Slownera gaat tussen de 12 en 30 kb/s, dus een stuk beter.

Is er een manier/programma, zodat mensen inkunnen loggen op de soneraserver, daar bestanden van kunnen downloaden, maar niet kunnen verwijderen of verplaatsten of wat dan ook zonder wachtwoord/toestemming?

Ik hoop dat dit duidelijk is..

/me gaat nu eindelijk maar eens slapen

tot morgen luitjes

edit:
ff paar aanpassingen voor duidelijkheid

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Ik denk niet dat je met je Slownera webspace een FTP server kan opstarten. Ennuh: zodra je er illegaal materiaal opzet sluit Slownera ''m 100% zeker af ! Daar heb je geen last van als je local draait :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 07:08
Dan moet je hem wel boven port 1200 hebben, anders trap Sonera je eraf.

We see things as we are, not as they are

Verwijderd

Topicstarter
Maar hoe moet het nou? Met welke software?

Niet voor illegale spullen trouwens, maar ik heb een heleboel filmpjes en zo die vrienden van me ook willen hebben en zo, maar met mijn upload is dat gewoon geen mogelijkheid om het per icq te versturen of zo.

Verwijderd

Op zondag 08 april 2001 18:11 schreef DMaarten het volgende:
Maar hoe moet het nou? Met welke software?

Niet voor illegale spullen trouwens, maar ik heb een heleboel filmpjes en zo die vrienden van me ook willen hebben en zo, maar met mijn upload is dat gewoon geen mogelijkheid om het per icq te versturen of zo.
Wat je ook kan doen is je aansluiten bij een FXP board, daar zijn genoeg IP''s te vinden waar je je spulletjes kan uppen.... eenmaal geupped FF vertellen aan je vrienden en zij kunnen daar met 100KB/s downloaden bijv :)

Verwijderd

Op zondag 08 april 2001 09:59 schreef TutanRamon het volgende:
Dan moet je hem wel boven port 1200 hebben, anders trap Sonera je eraf.
Je moet gewoon niet op port 21 draaien, volgens mij heeft het er niets mee te maken of je boven of onder de 1200 zit hoor...

Verwijderd

waarom zet je dat niet gewoon op je webspace?

Verwijderd

Topicstarter
Dan wel uploaden natuurlijk, maar dan hoeft het gelukkig maar 1 malig naar die server toe, en niet 5 keer naar vrienden of meer of zo

Verwijderd

Op zondag 08 april 2001 21:40 schreef johnny appleseed het volgende:
waarom zet je dat niet gewoon op je webspace?
Misschien beetje risky en beetje klein?

Ontopic:
HOE wou je die data dan op de sonera ftp server krijgen dan?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Je hebt toch alle tijd? Ik bedoel: je hebt kabel. Voordat je naar school/werk gaat aanzetten en een tijd later izzie klaar :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Slownera ... upload van maar 5 a 6 kb/s ... meerdere mensen.. grote files ... beetje veel moeite en tijd.. ik wil het gewoon zo doen.. slechts 1 keer uppen en dan kunnen ze het zovaak als ze maar willen downen, en wanneer ze maar willen.
Op zondag 08 april 2001 21:19 schreef FlameHeaD het volgende:

[..]

Wat je ook kan doen is je aansluiten bij een FXP board, daar zijn genoeg IP''s te vinden waar je je spulletjes kan uppen.... eenmaal geupped FF vertellen aan je vrienden en zij kunnen daar met 100KB/s downloaden bijv :)
Klikt wel goed.. ik ga meteen ff zoeken ernaar.. of je moet er eentje weten toevallig.. :P

Verwijderd

DMaarten:

Voel jij je wel helemaal lekker? |:(

Een webicon van 431 KB!

Verwijderd

Klikt wel goed.. ik ga meteen ff zoeken ernaar.. of je moet er eentje weten toevallig.. :P
Ik weet een hele goede zelfs... kost je wel 10 WU''s :) [zie sig voor meer info!] [En wat zijn 10 WU''s nou?]

Verwijderd

Topicstarter
Tsja.. ik wil ze je best geven.. als ik mar wist wat het was.. ik wordt geen wijs uit die website of uit dat plaatje

Verwijderd

Op maandag 09 april 2001 17:13 schreef DMaarten het volgende:
Tsja.. ik wil ze je best geven.. als ik mar wist wat het was.. ik wordt geen wijs uit die website of uit dat plaatje
Je bedoeld dat je NIET mee doet met DPC? FOEI... nekschot >:D..

Zonder ouwehoeren: waar ik op doel is dus wel illegaal hè [LB]

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 22:24

admiral866

The King Personality Disorder

waar ik op doel is dus wel illegaal hè
ohoohhhh.
dat mag niet!!

;)

Verwijderd

Dat mag idd niet. Dus ophouden met die praat aub.

Verwijderd

En ik snap niet waarom je het niet op je webspace kan gooien.
Het waren filmpjes - eigen filmpjes?
Waarom o waarom dan niet gewoon op je webspace? Werkt toch prima (ja bij sonera waarschijnlijk wat minder dan bij een normale provider maargoed).
Pagina: 1