Bij kennissen heb ik een nieuwe ISDN adapter geïnstalleerd met enige moeite is me dit dan ook gelukt, maar nu lukt het niet meer om met een HetNet account in te bellen 
Het grootste probleem is eigenlijk dat ik totaal geen gegevens heb
De kennis denkt de gebruikersnaam en paswoord wel te weten, maar dat is dus geen 100% garantie en verder hoop ik maar dat de tcp/ip-instellingen en het telefoonnummer onveranderd zijn...
Een manier om dit probleem op te lossen is het 0900-nummer van HetNet te bellen voor maar liefst 1 gulden per minuut
Ik weet dus nu al hoe dat gaat. Je belt. Ook al laat ik blijken dat ik een behoorlijke kennis van computers heb. Ze blijven je door elke stap heen lootsen (waarschijnlijk omdat ze zelf ook niet beter weten), waardoor je genoodzaakt bent altijd minimaal 15 minuten aan de lijn te hangen, waardoor je dus zowiezo 15 piek kwijt bent

Zijn er nog alternatieven:?
ps. mja ik kan ze ook bellen en meteen duidelijk maken dat ik geen ''newbie-behandeling'' van minimaal 15 minuten hoef, maar snel geholpen wil worden, maar is dat nou een goed idee:?
Het grootste probleem is eigenlijk dat ik totaal geen gegevens heb
Een manier om dit probleem op te lossen is het 0900-nummer van HetNet te bellen voor maar liefst 1 gulden per minuut
Zijn er nog alternatieven:?
ps. mja ik kan ze ook bellen en meteen duidelijk maken dat ik geen ''newbie-behandeling'' van minimaal 15 minuten hoef, maar snel geholpen wil worden, maar is dat nou een goed idee:?