De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
steeds vaker gebruik ik Kazaa
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ja, WinMX is echt veel beter dan Napster!Op zaterdag 07 april 2001 18:52 schreef Bizarra het volgende:
Ja, Winmx.
/me zweert nu bi WinMX.
The whole is always greater than the sum of it's parts.
Verwijderd
zolang napster het doet, blijf ik het gebruiken, anders zijn er zoals gezegd zat alternatieven
verder als ik het echt niet kan vinden kazaa of gnotella
This too shall pass
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Maddona werkt ookOp zaterdag 07 april 2001 20:11 schreef sharkyOnline het volgende:
ik gebruik napster nog steeds. met een beetje handig zoeken vind je alles. (madonna als madona bijv hehe)
verder als ik het echt niet kan vinden kazaa of gnotella
20*350ZO45°
Verwijderd
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Napster -
audioGnome -
Gnutella -
Gnotella -
Yo!nk -
Napigator -
eDonkey2000 -
WinMX -
MP3 Grouppie -
The Freenet Project -
FileNavigator -
Aimster -
Swapoo! -
Audiogalaxy -
CuteMX.com -
File Rouge -
Filemaze -
FilePool -
Hotline -
iMesh -
Jungle Monkey -
RiffShare -
Spinfrenzy.com -
WiredPlanet -
Metallicster -
MyNapster -
OpenNap -
Zeropaid.com -
Filetopia -
Mojo Nation -
SongSpy -
FURI -
Gnutmeg -
Gtk-Gnutella -
N-Tella -
Gnut -
iCAST -
Gigabeat -
angry coffee -
Pointera -
SwapStation -
XNapster -
Myplay -
AudioLocator
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd