[BC3] Tweede kwartaal 2001?

Pagina: 1
Acties:

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-08 19:13

Wietse

¯¯¯¯¯

Topicstarter
Op : http://www.xs4all.nl/adsl/aanvragen/beschikbaarheid.html staat dat ik in het tweede kwartaal van 2001 adsl krijg (krimpen langeland)....mijn vraag wanneer begint dat tweede kwartaal? begin april lijkt me logisch?

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
ben je nou echt zo dom? als je dit soort dingen niet weet moet je terug naar de basisschool

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-08 19:13

Wietse

¯¯¯¯¯

Topicstarter
zeik niet zo man...als zou je goed lezen kan je zien dat ik ook wel logisch na kan denken...het eerste kwartaal loopt van jan to maart...tweede van april tot juni....dus zou ik nu al adsl aan moeten kunnen vragen...mijn vraag is wanneer gaat het tweede kwartaal in bij die gasten van KPN...kheb niet eens zin om te gaan schelden :r ...

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 15:21
Zoals mijn juffrouw Toos op B.S. De Korenaer zei: "Het tweede kwartaal begint in april en loopt tot en met juni."

De uitzondering op de regel is in de Chinese jaartelling, daar hebben ze namelijk geen kwartalen. Denk dat je even contact op moet nemen met de KPN om te vragen of zij onze Gregoriaanse telling hanteren, of de menstruatiecyclus van de opper toilet-schoonmaak-mevrouw als leidraad gebruiken.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy